کورتوا: از موفقیت چلسی شگفت زده شدم

به گزارش عرصه و به نقل از اسکای اسپورت، چلسی در این فصل لیگ برتر توانسته است با عملکرد خوبش در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. این در حالی است که آبی‌پوشان، فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و در رده دهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

تیبو کورتوا درباره عملکرد خوب چلسی در این فصل و بازی‌های حساس در ادامه رقابت ها گفت: تازه ابتدای راه قرار داریم. هر بازی که جلو می رویم، کار برای همه تیم‌ها سخت‌تر خواهد شد. هیچ بازی آسانی در لیگ جزیره وجود ندارد و کسب سه امتیاز، نیازمند تلاش و سخت‌کوشی است. از حالا به هیچ وجه به قهرمانی فکر نمی کنیم چراکه در لیگ برتر هر چیزی امکان پذیر است. واقعا بعد از این هفته برد پیاپی می توانیم بگوییم فراتر از انتظارات ظاهر شدیم. حتی از دو سال پیش که قهرمان لیگ برتر شدیم نیز بیشتر امتیاز کسب کردیم. خیلی از فصل گذشته بهتر بودیم و کسی این انتظار را نداشت که اینقدر خوب کار کنیم. نباید خیلی زود درباره قهرمانی و مسائلی نظیر این صحبت کنیم. از الان باید بدانیم که بازی‌های زیادی باقی مانده و خیلی زود است بخواهیم درباره قهرمانی صحبت کنیم.

مدت‌ها زمزمه بازگشت این دروازه‌بان به فوتبال اسپانیا و حضور در تیم های رئال مادرید و بارسلونا شنیده می شد. کورتوا در واکنش به این شایعات گفت: اگر مانند حالا از شرایطم در چلسی راضی باشم، ممکن است همین‌جا دستکش‌هایم را بیاویزم و از فوتبال خداحافظی کنم. نمی‌دانم این شرایط رضایت‌بخش ممکن است تا چه زمانی دوام بیاورد اما روشن است که در حال حاضر تنها به کسب افتخار با چلسی فکر می‌کنم.

کورتوا  درباره ادن هازارد نیز گفت: او خیلی خوب بازی می کند و مطمئنا امسال آزادی عمل بیشتری در خط حمله دارد. در فصل گذشته او مجبور می‌شد در هنگام دفاع تا محوطه جریمه خودمان عقب بیاید اما در این فصل جلو می ماند. بنابراین عملکرد او باعث می شود بیشتر گل بزند و بیشتر پاس گل بدهد. 

او در سال ۲۰۱۱ از خنک بلژیک راهی چلسی شد و در ادامه به اتلتیکومادرید قرض داده شد. در این تیم توانست قهرمانی در لالیگا را به کارنامه افتخارات خود اضافه کند و در ادامه راهی چلسی تیم سابق خود شد و با این تیم قهرمانی در لیگ برتر را نیز کسب کرد.



دیدگاهها بسته شده است.