آنچلوتی: مولر هنوز بازیکن تاثیرگذاری در بایرن است

به گزارش عرصه و به نقل از کیکر، در روزهای گذشته اخباری درباره ناراحتی توماس مولر در بایرن‌مونیخ زیر نظر آنچلوتی منتشر شده است. آمار پایین گلزنی این بازیکن زیر نظر آنچلوتی باعث شده تا خیلی‌ها تصور کنند مولر به زودی از بایرن جدا می‌شود. در این بین لوتار ماتیوس، اسطوره باشگاه بایرن مونیخ مدعی شد که در بایرن مونیخ تحت هدایت آنچلوتی، جایی برای توماس مولر وجود ندارد.

توماس مولر به همراه تیم ملی آلمان در یورو ۲۰۱۶ در نیمه نهایی حذف شد. کارلو آنچلوتی سرمربی بایرن‌مونیخ اعتقاد دارد مولر برای بازگشت به فرم ایده آل احتیاج به استراحت بیشتری دارد.

آنچلوتی درباره این بازیکن گفت: همیشه گفته‌ام که توماس مولر بازیکن بسیار باهوشی است و همیشه بی‌توجه به پست بازی، بهترین نقاط زمین را برای حرکت کردن، پاس دادن، ضربه زدن و گلزنی پیدا می‌کند. اوضاع توماس تغییر نکرده و همان طور که در تعداد زیادی از بازی‌های نیم‌فصل اول حضور داشت، بسیاری از جدال‌های پس از تعطیلات زمستانی را هم به صورت ثابت تجربه می‌کند. او بازیکن کلیدی ماست و هنوز هم بعد از بازی‌های نیم فصل آلمان بازیکن کلیدی ما محسوب می شود. 

در روزهای گذشته مهمت شول و لوتار ماتئوس به انتقاد از رفتار آنچلوتی با توماس مولر پرداختند که یکی از ضعیف‌ترین فصل های خود را با بایرن سپری می‌کند.



دیدگاهها بسته شده است.