عابدینی: تاج و اعضای فدراسیون مخالف جدایی کی‌روش هستند

به گزارش عرصه، امیر عابدینی با حضور در فدراسیون فوتبال درباره اظهارنظر روز گذشته خود مبنی بر اینکه کی‌روش استعفای کتبی خود را به تاج ارائه کرده است، اظهار کرد: من در تیم ملی سمت ندارم اما از اخبار آن مطلع هستم و می‌دانم که تاج و مجموعه فدراسیون مخالف استعفا و جدایی کی‌روش هستند. می‌دانم که تاج در جلسه چهار ساعته امروز خود این موضوع را به صورت موشکافانه بررسی می‌کند و به شخصه من هم مخالف استعفای کی‌روش هستم. باید میان کی‌روش و مربیان باشگاهی بخصوص برانکو ایوانکوویچ تعامل به وجود بیاید.

رییس کمیته اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال در واکنش به اظهارنظر افشین پیروانی مبنی بر اینکه بهتر است آقایان سکوت کنند، گفت: در مدت زمان اخیر اکثر مربیان موضع خود را درباره تیم ملی بیان کردند، در این باره مردم هم موضع دارند و وقتی صحبت درباره تیم ملی است هیچ کس نمی‌تواند ادعای مالکیت آن را کند و مردم ایران مالک تیم ملی هستند. هر کسی می‌تواند درباره تیم ملی صحبت کند. آقایان مراقب نظرات‌شان باشند، همه می‌توانند درباره این تیم صحبت کنند. نظر من این است که همه تعامل کنند تا اختلافات از میان برود.

وی در ادامه بیان کرد: اراده فدراسیون فوتبال بر این است که اختلافات را حل کند. از کی‌روش دعوت می‌کنیم تا اراده او را بدانیم. هنوز نمی‌دانیم خواسته کی‌روش چیست چرا که من کی‌روش نیستم که بخواهم از طرف او صحبت کنم.

عابدینی در پایان تاکید کرد: آیا کسانی که مسئولیت دارند به خوبی به مسئولیت خود عمل کرده‌اند؟ باید این قضیه را حل کنیم. اگر این موضوع حل نشود رییس فدراسیون تصمیم نهایی را می‌گیرد.

به گزارش عرصه، مهدی تاج رییس فدراسیون خبری عصر امروز در نشست خبری راجع به مشکلات به وجود آمده و حواشی تیم ملی مقابل خبرنگاران می‌نشیند.



دیدگاهها بسته شده است.