پنام تاش: فدراسیون باید در صدد جذب اسپانسر باشد

مهدی پنام تاش در گفت و گو با عرصه، تعداد کم تیم‌ها در لیگ برتر واترپلو را ناشی از نبود بودجه نزد تیم‌ها در زمان آغاز لیگ برتر اعلام کرد و افزود: برای اینکه این موضوع حل شود باید فدراسیون و تمامی مسئولان در صدد جذب اسپانسر برآیند. اگر این مشکل حل نشود تیم‌های فعلی هم مثل تیم‌های دیگر منحل خواهند شد.

او در مورد زمان نامناسب آغاز لیگ‌برتر واترپلو نیز اظهار کرد: در حال حاضر ۲تیم در لیگ برتر امسال تیم‌های نفتی هستند که آنها می‌گویند اگر لیگ برتر سال بعد از تابستان آغاز شود، نمی‌توانند در لیگ‌برتر حضور یابند چون بودجه آنها مشخص نیست و نمی‌توانند با بازیکنان قرارداد ببند.

پنام‌تاش درباره حمایت‌ از تیم‌های جوان مثل نوفلاح و نماینده اصفهان گفت: تیم‌ نوفلاح را من خودم به لیگ برتر آوردم و برای حمایت آنها با آقای همراهی هم فکری میکنم. امیدوارم که برای تیم‌های پایه اهمیت بیشتری قائل شویم تا در آینده آنها نیز جزو تیم‌های خوب و مدعی لیگ برتر باشند.

سرمربی تیم واترپلو سایپا درباره شرایط این تیم نیز خاطرنشان کرد: با توجه به بردی که مقابل تیم اصفهان داشتیم از نظر روحی در شرایط خوبی قرار داریم. برای ادامه فصل تام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم قهرمانی درلیگ را بدست بیاوریم. اما نمی‌دانم که چرا برای تیم‌هایی که حاشیه ندارند حاشیه سازی‌ می‌شود.



دیدگاهها بسته شده است.