تساوی دربی نفتی‌ها در دور برگشت لیگ واترپلو

به گزارش عرصه، هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو از دیروز با برگزاری دیدار تیم های سایپا و نوفلاح آغاز شد که تیم سایپا توانست با نتیجه ۱۹بر۲ تیم نوفلاح را از پیش رو بردارد. ادامه این هفته از رقابتها امروز پنجشنبه با بذگزاری دو دیدار پیگیری شد که در حساس ترین دیدار تیم های نفت امیدیه و نفت و گاز گچساران به مصاف هم رفتند که در پایان دربی نفتی ها با حساب ۷ بر ۷ به پایان رسید.

دومین دیدار هفته چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو از ساعت ۱۷:۳۰ امروز (پنجشنبه) برگزار شد و تیم های نیرو زمینی ارتش و دانشگاه آزاد به مصاف هم رفتند. در پایان این دیدار تیم صدر نشین دانشگاه توانست با نتیجه ۱۴بر۹ نیرو زمینی را از پیش رو بردارد و به پیشتازی خود در لیگ واترپلو ادامه دهد.

در پایان این هفته و در سومین دیدار که به دربی نفتی ها معروف است، از ساعت ۱۹:۰۰ تیم های نفت امیدیه و نت گاز گچساران به آب زدند. در پایان این دیدار سخت و نفس گیر هر دو تیم به نتیجه ۷بر۷ رضایت دادند تا دربی نفتی ها با نتیجه تساوی به پایان برسد.

نماینده اصفهان  در این هفته به دلیل قرعه استراحت هیچ مسابقه ای نداشت و به استراحت و آماده سازی برای شرکت در ادامه بازی های لیگ برتر پرداخت.

در پایان این هفته، تیم قدرتمند دانشگاه آزاد با کسب پیروزی در بازی امروز  خود توانست با ۱۹ امتیاز صدر جدول لیگ برتر واترپلو را در اتیار خود نگه دارد و بدون هیچ رقیبی اصلی ترین مدافع عنوان قهرمانی باشد.

نتایج کامل هفتهه چهارم دور برگشت لیگ برتر واترپلو:

سایپا ۱۹_نوفلاح ۲
نیرو زمینی ۹ _ دانشگاه آزاد ۱۴
نفت امیدیه ۷ _ نفت و گاز گچساران ۷



دیدگاهها بسته شده است.