تمدید یک ساله قرارداد آگوئرو با منچسترسیتی

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از سایت باشگاه منچسترسیتی، سرخیو آگوئرو ۲۸ ساله که دو بار قهرمانی در لیگ برتر را با منچسترسیتی کسب کرده است، یکی از بهترین مهاجمان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود. او با زدن ۱۵۴ گل، دومین گلزن تاریخ باشگاه محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد می‌تواند رکورد ۱۷۸ گل اریک بروک را بشکند.

هرچند آینده این مهاجم آرژانتینی در هاله‌ای از ابهام قرار داشت اما بعد از جلسه‌ای که مدیر برنامه آگوئرو با سران منچسترسیتی داشت، قرارداد این بازیکن به مدت یک سال دیگر تمدید شد. پپ گواردیولا عنوان کرده است آگوئرو در کنار ژسوس می‌تواند در خط حمله منچسترسیتی به بازی گرفته شود.

آگوئرو این فصل چندین بار با  محرومیت از جانب اتحادیه روبرو شد و شاید همین موضوع باعث شود این بازیکن آرژانتینی نتواند در صدر جدول گلزنان حضور داشته باشد. او هر چند که مهاجم قابلی است اما از نظر اخلاقی یکی از بازیکنان بد اخلاق لیگ جزیره است. خطای آرنج او به وینستون رید باعث شد او سه جلسه در ابتدای فصل محروم شود. در ادامه درگیری و تکل خشن روی پای لوییس باعث شد او در بازی با چلسی نیز اخراج شود و بار دیگر از طرف اتحادیه محروم شود. بدین ترتیب این بازیکن یک سوم از بازی‌های این فصل تیمش را به دلیل محرومیت از دست داده است.



دیدگاهها بسته شده است.