سرمربی تیم فوتسال بانوان حفاری: نمی‌توانیم خودمان را قهرمان بدانیم

زیور بابایی در گفت‌وگو با عرصه، درباره پیروزی تیمش مقابل سایپا در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور، اظهار کرد: ‌حریف‌مان پدیده نیم‌فصل دوم بود و به بازیکنانم گفته بودم که این دیدار را باید جدی بگیرید، چرا که سایپا تیم خوبی است.

او افزود:‌ هم‌چنین به بازیکنانم گفته بودم که سایپا را دست کم نگیرند و در این دیدار با توجه به این‌که بازیکنانم غافلگیر شدند، گل اول را دریافت کردیم ولی خدا را شکر بلافاصله گل تساوی را زدیم و بازی را به دست گرفتیم. در نهایت هم با حساب ۹ بر ۲ برنده شدیم.

سرمربی تیم صدرنشین لیگ برتر فوتسال بانوان کشور افزود: ‌سایپا تیم خیلی خوبی است و تا دقایق پایانی جنگید و عملکرد بسیار خوبی داشت ولی بازیکنانم از تجربه‌شان و آن مواردی که به آن‌ها گوشزد کرده بودیم، نهایت استفاده را کردند و پیروز شدیم.

وی بیان کرد:‌ از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. آن‌ها بازی به بازی روند رو به رشد دارند و آن‌چه از آن‌ها می‌خواهیم را در بازی انجام می‌دهند. البته یکسری اشکالات وجود دارد که در تمرینات بعدی گوشزد می‌کنیم که برطرف شوند.

بابایی در خصوص دیدار آینده تیمش، عنوان کرد: ‌این هفته باید به مصاف تیم نوشهر ‌برویم. حریف تیم جوانی است، البته نباید هیچ کدام از بازی‌ها را دست کم گرفت و باید با تمام قوا مقابل همه تیم‌ها ایستاد.

او درباره این‌که با توجه به اختلاف ۵ امتیازی که بین این تیم و دانشگاه آزاد ایجاد شده است، تصور می‌شود ‌حفاری امسال به قهرمانی خواهد رسید، ‌گفت: باز هم می‌گویم اصلا چیزی قابل پیش‌بینی نیست و نمی‌توانیم به این ۵ امتیاز دل خوش کنیم، چرا یک لغزش می‌تواند در مسیرمان تاثیرگذار باشد.



دیدگاهها بسته شده است.