مدیرروابط عمومی بانک مسکن خبرداد: رونمایی از پرتال جديد بانك باهدف تعامل بیشتر با مشتریان

پرتال جدید بانک مسکن با زیرساختی تقویت شده،خلاق و روزآمد به منظور تعامل بیشتر ذی نفعان،کارکنان ، مشتریان و تمام افرادی که به نوعی با بانک در ارتباط هستند رونمایی شد.

به گزارش عرصه،به نقل از روابط عمومی بانک مسکن ،مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن با بیان این مطلب گفت: پرتال جديد بانك  با هدف تغییر نگرش و فرم سنتی ارائه خدمت به جدیدترین  وروزآمدترین نحوه ارائه خدمات به مشتریان آغاز به كار كرد.
وی افزود:این پرتال دارای قابلیت های خاص نرم افزاری و محتوایی است که در كنار ايجاد امکانات متفاوت برای همکاران باتوجه به زیرساخت های روزآمد و تقویت شده در طراحي و پياده سازي آن امکان تعامل مشتریان با بانک مسکن و بالعکس را فراهم شده است.
به گفته مدیر روابط عمومی بانک مسکن؛در این پرتال علاوه بر بازنگری اطلاعات قبلی ،اطلاعات جدیدی از جمله درج تمامي
فرم های افتتاح حساب ، جستجوی شعب در نقشه گوگل ، سامانه های تعاملي تالارگفتگو و وبلاگ تعبيه و به زیبایی بصری نیز بسیار توجه شده است .
وی درخصوص طراحی پرتال جدید بانک مسکن افزود:برای طراحی و راه اندازی این پرتال در ابتدا سایت وپرتال بانک های مطرح دنيا مورد بازبینی و  بررسی قرار گرفت و سپس پرتال جدید بانک مسکن با درنظر گرفتن ملاک های بومی و معیارهای زیبایی بصری توسط گرافیست های معتبر طراحی شد.
ایزدی تصریح کرد:همچنین سامانه ای به نام «چگونه صاحب خانه شویم؟» در پرتال قبلی  تعبیه شده بود که در این پرتال با گستردگی و امکانات خاصی ویژه تمامی مخاطبانی که علاقمند به خانه دار شدن هستند طراحی و بارگزاری شد.در این سامانه تمامی اطلاعات مربوط به تسهیلات خرید ، ساخت و جعاله بانک به همراه تمام جزییات آن شامل سقف تسهیلات ، محاسبه اقساط، نرخ سود و تمام اطلاعات مورد نیاز مشتریان قابل مشاهده می باشد.
مهم تر و حائز اهمیت تر اینکه این پرتال از نظر امنيتي توسط کارشناسان چندین بار تست شده و کاملا در برابر حملات سایبری ایمن شده است.
شایان ذکر است ؛ اداره کل روابط عمومى بانک مسکن  با تکیه به تخصص و حرفه ای گری متخصصان بخش IT و همت و تلاش تیمی، موفق به راه اندازی این پرتال شد.

 



دیدگاهها بسته شده است.