توره: ایبراهیموویچ مرا تحت تاثیر قرار داد

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از اکسپرس، یحیی توره به سبب محرومیت فرناندینیو به ترکیب ثابت منچسترسیتی اضافه شده و حتی قرار است در لیگ قهرمانان هم برای این تیم به میدان برود.

این بازیکن نسبت به خبرهای ماه گذشته لیگ چین که بازیکنانی چون اسکار، کارلوس توس، اکسل ویتسل و جان اوبی میکل را جذب کرده است، واکنش نشان داد و اظهار کرد درک این موضوع برایش سخت است که بازیکنان اروپا را ترک می‌کنند و به لیگ چین می‌روند. توره در این زمینه عنوان کرد: بازیکنان باید زلاتان ایبراهیموویچ را الگوی خودشان قرار بدهند که در ۳۵ سالگی به جای استراحت و تفریح، لیگ سخت انگلیس را انتخاب کرده است.

توره ۳۳ ساله درباره این مساله که آیا او بازیکن بعدی است که به لیگ چین می‌رود نیز گفت‌: من؟ هنوز خیلی جوان هستم و دوست دارم در اروپا بازی کنم. فکر کنم جوان به نظر برسم. دوست دارم تا جایی که می‌شود در لیگ برتر بمانم. هنوز چند سالی از بازی در شرایط حرفه‌ای برایم باقی‌ مانده است. فوتبال بازی می‌کنم چون از آن لذت می برم. دوست دارم به هم‌تیمی‌هایم کمک کنم و برابر بازیکنان و تیم‌های بزرگ قرار بگیرم. فوتبال بازی نمی‌کنم که پول در بیاورم. به ایبراهیموویچ نگاه کنید. او دوست دارد در ۳۵ سالگی هم فشار فوتبال اروپا را حس کند. شاید می‌توانست خیلی لیگ‌های آسان‌تری را انتخاب کند اما اینجا درخشد و می‌خواهد قراردادش را تمدید کند. او ذهنیتی دارد که برای من یک الگوست. یک بازیکن بزرگ، یک قهرمان بزرگ که فوتبال را دوست دارد و فقط فوتبال برایش در اولویت قرار دارد.

توره ادامه‌ داد: هر چیزی  غیر از فوتبال باید در حاشیه قرار بگیرد. بازیکن بزرگ می‌داند که بازی برای تیم‌های بزرگ یک افتخار است. نباید به جمع کردن پول فکر کرد. درک نمی‌کنم بازیکنانی که به لیگ چین می‌روند آن هم در سن و سالی که می‌توانند در اروپا بمانند.

یحیی توره، دو بار قهرمانی در لیگ برتر به همراه منچسترسیتی را کسب کرده است. هرچند بعید است او حداقل امسال بتواند سومین قهرمانی خود را در لیگ تجربه کند. آنها راه سختی برای رسیدن به این هدف دارند. توره در پایان گفت‌: قبول دارم راه سختی برای رسیدن به قهرمانی داریم  ولی دست از تلاش بر نخواهیم داشت و همان طور که مربی ما بعد از بازی با تاتنهام گفت‌ تا پایان تلاش می‌کنیم و امیدوار باقی خواهیم ماند.

منچسترسیتی بعد از تساوی ناامید کننده خانگی برابر تاتنهام باید این هفته‌ در جام حذفی به میدان برود. آنها شنبه مهمان کریستال پالاس هستند که باید در ورزشگاه سلهرست پارک روبروی تیمی قرار بگیرد که سم الردایس را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد.



دیدگاهها بسته شده است.