صعود منچسترسیتی و چلسی در جام حذفی انگلیس

به گزارش عرصه، در ادامه دیدارهای جام حذفی انگلیس چند دیدار برگزار شد که در آنها منچسترسیتی در ورزشگاه سلهرست پارک با ۳ گل کریستال پالاس را از پیش رو برداشت. استرلینگ، یحیی توره و سانه گل‌های سیتی را به ثمر رساندند.

در دیگر دیدار مهم چلسی با چهار گل ویلیان، پدرو، ایوانویچ و باتشوایی گل‌های  چلسی را به ثمر رساندند و توانستند گل‌های آبی های لندن را به ثمر رساندند. چلسی توانست در شبی که تقریبا تیم دوم خود را در زمین بازی داشت، حریف خود را از پیش روی برداشت.

همچنین تاتنهام در یک دیدار دراماتیک ۴ بر ۳ و ایکامب را شکست داد و به مرحله بعد رسید. این دیدار حساس در ابتدا با دو گل به سود تیم دسته دومی در جریان بود که  باعث شد سرمربی تاتنهام دست به چند تغییر در ترکیب خود بزند و چند بازیکن اصلی خود از جمله دله الی و سونگ هیونگ مین را به زمین مسابقه بفرستد تا بازی به تساوی دو بر دو برسد. دوباره این تیم دسته دومی بود که گل سوم را به ثمر رساند تا تاتنهام را در دقایق پایانی در آستانه حذف از جام حذفی قرار دهد،  اما درخشش مهاجم کره‌ای باعث شد اسپرز با برتری چهار بر سه در این بازی خانگی راهی دور بعد جام حذفی انگلیس شود.

در ادامه این رقابت‌ها منچستریونایتد و آرسنال برابر حریفان‌شان دیدار خواهند کرد.



دیدگاهها بسته شده است.