ساری: ایگواین مثل پسرم است ولی از رفتنش ناراحت شدم

به گزارش عرصه و به نقل از گاتزتادلواسپورت، ناپولی یکشنبه شب در حالی که فرصت داشت از شکست رم استفاده کند، برابر پالرمو در خانه به تساوی یک بر یک رضایت داد.

مائوریسیو ساری درباره گونسالو ایگواین که فصل قبل آقای گل لیگ ایتالیا شد، به صحبت پرداخت و گفت‌: وقتی او از ناپولی رفت خیلی ناراحت شدم. انتظار داشتم به لیگ برتر برود. فکرش را هم نمی‌کردم او روزی به یوونتوس برود. رفتن او به یوونتوس باعث شد حسرت او را بیشتر بخوریم. برای مدتی با او صحبت نکردم. خیلی عصبانی بودم اما در کل باید بگویم گونسالو مانند پسر خودم است. هنوز هم نمی‌دانم دلیل اصلی رفتنش به یوونتوس چه بود. تیمی که رقیب ما در قهرمانی است. او را دوست دارم و این را خیلی خوب می‌دانم فصل قبل خیلی به ما کمک کرد به نایب قهرمانی در لیگ برسیم اما به‌ هر حال او انتخاب عجیبی داشت. همه هواداران‌مان از او ناراحت هستند.

از سرمربی ناپولی درباره اهداف تیمش در فصل جاری سوال شد که او در این‌ زمینه هم گفت‌: قهرمانی در لیگ ایتالیا خیلی سخت است. ابتدای فصل فکر می‌کردیم بتوانیم امسال در صدر جدول باشیم اما باید اعتراف کنم یوونتوس قوی‌تر از ماست. فاصله‌ای بین ما و یووه وجود دارد اما این دلیل نمی‌شود نخواهیم تمام تلاشمان را برای قهرمانی به کار بگیریم. با قدرت به راه‌مان ادامه‌ می‌دهیم و منتظر لغزش حریفانمان می‌مانیم.



دیدگاهها بسته شده است.