انریکه: امیدوارم اتلتیکو چهار گل به ثمر نرساند

به گزارش عرصه و به نقل از آس، بارسلونا سه شنبه شب در دیدار برگشت نیمه نهایی کوپا دل ری به مصاف اتلتیکومادرید می رود. آبی اناری ها در بازی رفت در ویسنته کالدرون دو بر یک پیروز شدند. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: حضور تماشاگران و حمایت آن ها تاثیر زیادی در بازی خواهد گذاشت. ما با توجه به بازی رفت برتری داریم و اتلتیکو باید حداقل دو گل برای صعود به ثمر برساند. این تیم باید تلاش بیشتری کند. مجبور است برایمان دردسر ساز شود. در شرایط خوبی قرار داریم اما هنوز چیزی قطعی نشده است. برای یک بازیکن حمایت شدن از طرف هوادار اهمیت زیادی دارد. امیدوارم روز خاصی برایمان باشد.

سه بازیکن بارسلونا در صورت دریافت کارت زرد در بازی فردا شب دیدار نهایی را از دست خواهند داد. سرمربی بارسلونا در این رابطه اظهار کرد: این موضوع در ترکیب تیم تاثیر گذار نخواهد بود چون نخستین هدفمان رسیدن به فینال است و سپس باید دید چه اتفاقی می افتد.

سرمربی اسپانیایی درباره اتلتیکو گفت: ممکن است فردا ما را شگفت زده کنند. نتیجه کسب شده در بازی برای رفت برای اتلتیکو مناسب نیست و برای ما نیز مساوی نتیجه مورد نظر نیست. فردا به دنبال کسب پیروزی هستیم. اتلتیکو همیشه نمایش های خوبی داشته است اما گاهی اوقات بسته بازی می کند. فردا می توانیم چهره دیگری از این تیم را شاهد باشیم. این موضوع نشان از سخت بودن بازی را می دهد.

او در ادامه افزود: ما توانستیم به نتیجه نگرفتن در آنوئتا پایان دهیم. اتلتیکو درست است که یک دهه در نوکمپ پیروز نشده است اما توانست با تساوی قهرمان لالیگا شود. این تیم ۲۰ سال پیش توانست در نوکمپ چهار گل به ثمر برساند اما نتوانست پیروز بازی شود. تماشاگران شاهد بازی به یا ماندنی بودند که پیش از نیمه نخست تیم مادریدی سه بر صفر پیش افتاد. امیدوارم اتلتیکو در بازی فردا چهار گل به ثمر نرساند.
انریکه در مورد وضعیت بازیکنان آسیب دیده تیمش گفت: آندرس اینیستا و سرخیو بوسکتس هر روز بهتر می شوند و این خبر مثبتی است. هنوز حضورشان در بازی فردا مشخص نیست. جرارد پیکه در وضعیت بهتری قرار دارد. پیش از این که آسیب دیدگی اش بیشتر شود او را در دیدار برابر اتلتیک بیلبائو تعویض کردیم. هنوز ساعات زیادی به بازی باقی مانده است و باید دید چه شرایطی خواهد داشت.



دیدگاهها بسته شده است.