رومنیگه: از تصمیم فیلیپ لام شوکه شدیم

به گزارش عرصه و به نقل از کیکر، فیلیپ لام کاپیتان ۳۳ باشگاه بایرن مونیخ به صورت رسمی از تصمیم خود مبنی بر خداحافظی‌اش از فوتبال در پایان فصل خبر داد. ساعاتی قبل از بازی بایرن مونیخ و ولفسبورگ در جام حذفی آلمان رسانه‌ای این کشور خبر خداحافظی فیلیپ لام از فوتبال در پایان فصل را مخابره کردند.

کارل هاینتس رومنیگه با ناراحتی از رسانه‌ای شدن این تصمیم فیلیپ لام گفت: باشگاه بایرن مونیخ از تصمیم فیلیپ لام و مدیر برنامه‌های این بازیکن شوکه شده است. او بیش از یک دهه یکی از مهمترین بازیکنان ما بوده است. معتقدیم رسانه‌ای شدن این تصمیم نمی‌تواند تمرکز فیلیپ لام را برهم بزند. او در لیگ قهرمانان اروپا، لیگ و جام حذفی با قدرت در خدمت تیم خواهد بود. بازی‌های مهمی در ادامه فصل داریم و لام با تمام قدرت در این بازی‌ها در کنار تیم خواهد بود. 

رومنیگه ادامه داد: درهای باشگاه بایرن مونیخ همیشه به روی لام باز خواهد بود و او هر تصمیمی برای ادامه فعالیت های فوتبالی خود داشته باشد، می‌تواند با ما در میان بگذارد و در خدمت بایرن باشد. از تصمیمی که او گرفته است، تعجب نکردیم. فقط اینکه این تصمیم را اعلام کرد، شوکه شدیم. او می‌تواند بعد از فوتبال خود به عنوان مدیر ورزشی باشگاه فعالیت کند. لام شایسته بیشترین احترام از سوی ماست. او قبل از بازی با شالکه تصمیم خود را به من اعلام کرد ولی من نیازی ندیدم تا قبل از بازی‌های حساسی که در پیش داریم، درباره این اتفاقات صحبت کنیم. می‌خواستم در پایان فصل این تصمیم را اعلام کنم خود لام تصمیم را اعلام کرد.

بایرن مونیخ با برتری برابر ولفسبورگ به مرحله بعد جام حذفی آلمان رسید و حالا در لیگ قهرمانان باید در هفته پیش روی در دیداری حساس برابر آرسنال به میدان برود.



دیدگاهها بسته شده است.