جوانان باید زمینه‌ساز وحدت انقلابی در جامعه باشند

به گزارش عرصه، سردار مهدی ظفری در یادواره ۵۴ شهید ورزشکار  نهاوند که در سالن اجتماعات امام خمینی(ره) ارشاد برگزار شد، با تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: نباید فکر کنیم دوران دفاع مقدس به پایان رسیده بلکه دفاع مقدس همچون نگینی درخشان در خارج از کشور در مبارزه با تکفیری‌ها که قصد دارند این جنگ را به مرزهای ما نزدیک کنند، ادامه دارد و فرزندان این مرزوبوم با دستان توانمند و تقدیم خون پاک خود تکفیری‌ها و ایادی آن‌ها را ناامید می‌کنند.

وی با بیان اینکه هنوز عطر شهادت در جامعه به خون پاک مدافعان حرم و شهدای گمنام معطر است که هر از چند گاهی دل‌های غم‌آلود ما را بیدار می‌کند، افزود: همچنان باب جهاد و شهادت باز است و جوانان برومند ایران اسلامی با نثار خون خویش انقلاب را در مقابل تمامی فتنه‌های دشمنان بیمه می‌کنند.

ظفری اظهار کرد: سرداران شهیدی مانند حاج‌محمد طالبیان، ایرج ظفری، حیدر سهرابی، ابروزن کیانی، مطلب قیصری، حاج‌حسین کیانی، حاج‌علیمراد سلگی، محسن امیدی و ۱۰‌ها سردار شهید دیگر چشم‌وچراغ مردم نهاوند و ایران اسلامی هستند.

وی بیان کرد: این شهدا به همراه ۸۵۰ شهید دیگر و چند هزار رزمنده و ایثارگر به همگان نشان دادند که می‌توان با دست‌خالی اما با سلاح ایمان در مقابل همه قدرت‌های زورگوی دنیا ایستادگی کرد و پیشرفت جامعه اسلامی را رقم زد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان عنوان کرد: امروز بیش از گذشته به‌ضرورت حضور نسل جوان در یادواره‌ها باید توجه کرد چرا که این نسل در دوران پرتلاطم دفاع مقدس حضور نداشتند و آن را به یاد نمی‌آورند اما با حضور در این مجالس متوجه سختی‌های که در سر راه پیروزی انقلاب وجود داشت، قرار می‌گیرند.

وی در ادامه با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) گفت: از مهم‌ترین اهداف انقلاب اسلامی ایران رهاسازی ایران اسلامی از زیر یوغ کشورهای مستکبر همچون آمریکای جنایت‌کار بود که محقق شده و امروز نیز باید توجه شود که ذره‌ای به این دشمنان اسلام و مسلمین باج ندهیم.

وی با توصیه مسئولان به رعایت وحدت در جامعه گفت: باید مراقب باشیم با پرداختن به حواشی مسائل حزبی و گروه‌ها از اصول اساسی نظام دور نشویم.

ظفری بار دیگر با اشاره به اهمیت دادن به موضوعات پیرامونی جوانان اظهار کرد: امروز جوانان باید زمینه‌ساز وحدت انقلابی در جامعه باشند.

وی اصلی‌ترین هدف دشمن را مرزبندی عقاید و ایجاد تفرقه بین مسلمین عنوان و اظهار کرد: ولایت‌مداری و بصیرت تنها راه نجات از مخمصه‌های شیاطین آمریکایی و اسرائیلی است.

ظفری با اشاره به اینکه امروز شهدای مدافع حرم هم به ما یاد می‌دهند عمر خود را در چه راهی صرف کنیم، از جوانان و نوجوانان خواست با الگو قرار دادن شهدا و انجام تکالیف الهی از مدت عمر خود بهترین بهره را ببرند.



دیدگاهها بسته شده است.