زیدان: مارسلو و مودریچ می‌توانند برابر اوساسونا بازی کنند

به گزارش عرصه و به نقل از آس، رئال مادرید و اوساسونا شنبه در هفتم بیست و دوم لالیگا به مصاف هم می روند. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: در شرایط خوبی قرار داریم. فرصت زیادی برای تمرین کردن داشتیم. بازی در زمین اوساسونا سخت است. تیم نخست برابر تیم انتهای جدول قرار می گیرد، این موضوع را دوست ندارم. اوساسونا هر رتبه ای که باشد خوب بازی می کند، به خصوص در ورزشگاه خود. می دانیم که آن ها منتظر ما هستند.
دیدار هفته گذشته رئال مادرید و سلتاویگو به علت شرایط بد جوی لغو شد. سرمربی فرانسوی در این باره اظهار کرد: ما همیشه می‌خواهیم بازی کنیم. ۱۵ روز بازی نکردن زیاد است. تصمیم گرفتند بازی لغو شود و به آن احترام می گذاریم. نمی‌دانیم در دو بازی (برابر والنسیا و سلتاویگو) چه اتفاقاتی خواهد افتاد. تنها از زمان دیدار برابر والنسیا آگاه هستیم.
سرمربی مادرید درباره بازیکنان تیمش گفت: با کیلور ناواس صحبت نکردم. او در وضعیت خوبی به سر می برد. به اتفاقاتی که در آینده رخ خواهد داد اهمیتی نمی‌دهم. ناواس تنها به چهار ماه پیش رو فکر می‌کند. لوکا مودریچ و مارسلو آماده بازی هستند. تصمیم گیری ایسکو درباره آینده‌اش با خودش و باشگاه خواهد بود. او بازیکن مهمی برای تیم است. خوب کار می کند. من او را دوست دارم.
زیدان در رابطه با اشتباهات داوری اظهار کرد: نمی‌دانم داوری از قبل بدتر شده است یا نه. به آن ها احترام می گذارم و هیچ گاه وارد این جریان نمی‌شوم. قضاوت کار آسانی نیست. فکر نمی کنم از قبل بدتر شده باشند.
باشگاه بارسلونا خواستار برگزاری دیدار فینال کوپا دل ری در سانتیاگو برنابئو شد اما فلورنتینو پرس با این موضوع مخالفت کرد. سرمربی فرانسوی در این باره گفت: اگر رییس باشگاه گفته است در آن زمان ورزشگاه نمی‌تواند میزبان باشد من هم با او موافق هستم.



دیدگاهها بسته شده است.