ابوالفضل آرمیده از بیمارستان مرخص شد

دکتر غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی در گفت‌وگو با عرصه در رابطه با شرایط جسمانی این کشتی‌گیر نوجوان که به دلیل بیماری خونی مدت زیادی در بیمارستان امام خمینی بستری بود افزود: آرمیده به لطف خدا و با زحمات دکتر شاهی و حمایت تمامی پرسنل بیمارستان امام خمینی توانست به شرایط جسمانی آرمانی خود بازگردد و امروز بعد از تحمل یک بیماری سخت، از بیمارستان مرخص شد.

وی ضمن تشکر از وزیر بهداشت، وزیر ورزش، فدراسیون کشتی و تمام کسانی که در این مدت حامی ابوالفضل آرمیده بودند گفت: تا به امروز تمامی هزینه‌های این کشتی‌گیر توسط وزیر بهداشت و با حمایت‌های وزیر ورزش تقبل شده است و اگر هزینه‌ای نیز باقی مانده است، این هزینه‌ها توسط فدراسیون پزشکی ورزشی پرداخت خواهد شد. تمام تلاش ما بر این بود تا این کشتی‌گیر هرچه سریع‌تر شرایط جسمانی خود را پیدا کند و زودتر به زندگی عادی خود برگردد و خوشحالم که امروز آرمیده دوباره شرایط جسمانی خود را پیدا کرده است و به زندگی عادی خود برگشته است.

نوروزی در پاسخ به این پرسش که تصور می‌کنید که این کشتی‌گیر چه زمانی به صحنه کشتی بازگردد اظهار کرد: هدف ما سلامتی این کشتی‌گیر بود و امیدوارم که بعد از اینکه سلامتی جسمانی خود را پیدا کرد، دوباره به صحنه رقابت‌ها بازگردد. به هر صورت این کشتی‌گیر در حال حاضر از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار است و من ا میدوارم در آینده با حمایت‌های وزیر ورزش و شخص رسول خادم بار دیگر شاهد قهرمانی این کشتی‌گیر بر روی تشک کشتی باشیم.



دیدگاهها بسته شده است.