انتقاد خانم گل لیگ برتر هندبال از مبلغ قراردادها

الناز رمضان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار عرصه، درباره قهرمانی تیم شهید چمران لارستان در لیگ برتر، اظهار کرد: تیم یکدست و متحدی داشتیم و بدون باخت، یک هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی ما مسجل شد.

وی سطح لیگ امسال را بهتر از سال‌های پیش عنوان کرد و افزود: فصل‌هایی که تیم ثامن‌الحجج در لیگ برتر شرکت می‌کرد، بهترین‌های ایران در آن تیم توپ می‌زدند و قبل از شروع فصل مشخص بود که ما قهرمان می‌شویم اما با منحل شدن ثامن‌الحجج، بهترین‌ها در تیم‌های مختلف پخش شده بودند و پیش‌بینی قهرمان سخت و رقابت‌ها نزدیک بود.

رمضان‌پور که خانم گل لیگ است در پاسخ به پرسشی که از مبلغ قرارداد بانوان هندبالیست راضی است یا نه؟ گفت: ۱۹ ساله هندبال کار می‌کنم که فقط در چهار فصل پول خوب گرفته‌ام؛ دو سال در ثامن‌الحجج و دو فصل هم در لارستان. در سایر فصول مبلغ قراردادها خیلی ناچیز بوده است. الان سقف لیگ برتر را من می‌گیرم که زیر ۳۰ میلیون تومان است.

هندبالیست ملی‌پوش اضافه کرد: مشکلات مالی در لیگ برتر هندبال بانوان خیلی زیاد است و بیشتر تیم‌ها با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند اما خوشبختانه تیم ما در این زمینه مشکلی ندارد و قراردادها به موقع پرداخت شده است.

وی با تأکید بر اینکه اگر بانوان هندبالیست‌ در تیم‌های استان خودشان توپ بزنند خیلی بهتر است، تصریح کرد: من در تهران بزرگ شدم و توپ زده‌ام اما سالی که تأسیسات دریایی من را می‌خواست، حاشیه‌هایی به‌وجود آمد که نتوانستم با این تیم قرارداد منعقد کنم.

این هندبالیست افزود: به اجبار باید در شهرهای دیگر بازی کنیم. امیدوارم شرایطی فراهم شود که بانوان هندبالیست برای تیم‌های شهر خودمان توپ بزنند، چراکه از لحاظ هزینه خیلی به نفع‌ آنهاست.



دیدگاهها بسته شده است.