لواندوفسکی: دیدار برابر آرسنال یک چالش بزرگ است

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از رویترز، بایرن مونیخ کار بسیار سختی برای صعود به جمع هشت تیم لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری دارد. این تیم باید در آلیانس آره‌نا از آرسنال پذیرایی کند و بدون شک دیدار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

روبرت لواندوفسکی که امید نخست باواریایی‌ها برای گلزنی در دیدار چهارشنبه شب است، در مورد رویارویی با آرسنال گفت‌: شنبه شب توانستیم در یک دیدار حساس در بوندسلیگا به پیروزی برسیم. پیروزی برابر دارمشتات در دقایق پایانی به دست آمد و باعث شد اختلاف ما با لایپزیگ به هفت امتیاز افزایش پیدا کند. اکنون با روحیه بسیار خوبی برای آرسنال به میدان می‌رویم. بازی برابر آرسنال یک چالش بزرگ برای ما به شمار می‌آید. در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و آماده هستیم این چالش بزرگ را پشت‌سر بگذاریم.

لواندوفسکی در پایان سخنانش نیز اظهار کرد: امیدوارم بهترین بازی خود برابر آرسنال را به نمایش بگذاریم و همه بازیکنان در اوج باشند. آرسنال بازیکنان بسیار باکیفیتی در اختیار دارد. آنها به خوبی می‌دانند چه چیزی می‌خواهند و بدون شک بازی سختی برابر این تیم خواهیم داشت.

آرسنال در گروهی که پاری ‌سن‌ ژرمن در آن حضور داشت، به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کرد. این‌ در حالی است که  بایرن مونیخ بعد از اتلتیکومادرید به عنوان تیم دوم به یک هشتم نهایی راه پیدا کرد.



دیدگاهها بسته شده است.