تمام جاده‌های استان سمنان باز است/ تردد در ارتفاعات با زنجیر چرخ


شاهرود – مدیرکل راه و ترابری استان سمنان با بیان اینکه تمامی محورهای مواصلاتی استان، همزمان با صبح سه شنبه باز هستند، گفت: تردد خودروها در ارتفاعات با زنجیر چرخ میسر است.

عبدالمجید نژاد صفوی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح آخرین وضعیت جاده‌های استان سمنان، ابراز داشت: محور شاهرود-آزادشهر روز گذشته در محدوده استان گلستان به دلیل قیچی شدن دو تریلی به صورت موقت مسدود شده بود که با تلاش نیروهای امدادی مسیر گشایش یافت.

وی همچنین گفت: تردد در محور شاهرود-توسکستان-گرگان نیز که به دلیل بارش سنگین برف مسدود شده بود با تلاش ماموران راهداری، صبح امروز از سر گرفته شد.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان همچنین با اعلام اینکه محور میامی-کالپوش با بوران و باد شدید مواجه است، افزود: رانندگان لازم است تا از تردد غیر ضروری در این محورها خودداری کنند و همچنین محور شهمیرزاد به فولادمحله هم اکنون با مه گرفتگی شدید همراه است.

نژاد صفوی با بیان اینکه محور افتر به سرخه هم در محدوده فیروز کوه، همراه با بارش برف گزارش شده است، ابراز داشت: بارش برف سنگین در این محور ادامه دارد و از مسیر  گلوگاه-دامغان نیز خبر می رسد علارغم بارش قابل توجهی برف، مشکلی برای تردد وجود ندارد و در نهایت محور دامغان-کیاسر در محدوده مازندران که از روز گذشته مسدود اعلام شده بود، هم اکنون باز است.

وی با تاکید بر ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ، تصریح کرد: با توجه به اینکه در برخی از محورهای مواصلاتی استان سمنان همچنان با بارش برف روبرو هستیم لذا رانندگان از سفر به محدوده های پرخطر خودداری کنند و در صورت الزام به سفر در گردنه های استان زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

مدیرکل راه و ترابری استان سمنان افزود: با توجه به سرما و برودت هوا توصیه می شود که هموطنان آب، غذا و سوخت کافی به همراه داشته باشند تا در صورت مواجه شدن با بحران تا رسیدن نیروهای امدادی از حداقل امکانات بهره مند باشند.



دیدگاهها بسته شده است.