جلالی: ۳۵ دقیقه باشکوه داشتیم/ نمی‌خواهم به خاطر سهمیه آسیا به تیمم استرس بدهم

به گزارش عرصه، مجید جلالی پس از پیروزی تیمش برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: امروز در ۳۵ دقیقه آخر بازی شاهد یک نمایش باشکوه از بازیکنان تیم‌مان بودیم. من بابت این بازی از بازیکنانم ممنون هستم. در این شرایط و همین طور با این کیفیت زمین چنین عملکردی داشتند. به خاطر اینکه باخت ۲-۰ را به برد ۴ بر ۳ تبدیل کردند، به آن‌ها افتخار می‌کنم و از صمیم قلب خوشحالم. ما در دور برگشت بازی‌های خیلی خوبی انجام می‌دهیم.

وی درباره کیفیت زمین ورزشگاه شهدای شهر قدس هم گفت:‌ زمین در عملکرد فنی دو تیم تاثیر داشت و ما در نیمه اول واقعا زمین‌گیر شدیم اما سعی کردیم با توجه به شرایط زمین شرایط خودمان را تطبیق ببخشیم. اگر زمین این گونه باشد، همیشه این طور نیست که باخت ۲-۰ را به برد تبدیل کنیم. در نیمه اول بازیکنان من در شرایط زمین، گیر کردند. طی چند روز اخیر با مسئولان ورزشگاه تماس داشتم. به من می‌گفتند که روی چمن را کاور کشیده‌اند و زمین از کیفیت مطلوب برخوردار است اما پس از اینکه امروز با چنین کیفیتی از زمین روبه‌رو شدم دیگر نمی‌دانستم چه کار کنم. روی زمین کاور کشیده بودند اما گویا در هنگام جمع کردن آن‌ها آب روی زمین ریخته است.

جلالی در ادامه درباره اینکه آیا تیمش به کسب سهمیه امیدوار است یا خیر گفت: امسال نمی‌خواهم تیمم را به خاطر این گونه مسائل تحت فشار قرار دهم چون هر بار که در این باره صحبت کردیم احساس کردم تیمم تحت استرس قرار گرفته است. دلم می‌خواهد بازیکنانم قدم به قدم پیش بروند تا بتوانیم امتیازهای خوبی بگیریم.

وی درباره عملکرد داور این دیدار هم گفت: در چند هفته اخیر دلم از داوران خون است. الان ذهن خوشحالی دارم و نمی‌خواهم این حالت را در خودم برگردانم اما واقعا از این وضعیت ناراحتم. اگر چند بازی اخیر ما را ببینید، ما از داوری اذیت شده‌ایم. دوست دارم داوران تمرکز بیشتری داشته باشند چون لیگ به هفته‌های سختی می‌رسد. زیاده‌خواه نیستیم فقط دوست داریم که رویدادها منصفانه پیش برود.



دیدگاهها بسته شده است.