دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال بین بیتا و سپاهان

به گزارش عرصه، دیدار معوقه هفته سیزدهم لیگ برتر هندبال میان دو تیم بیتا سبزوار و فولاد مبارکه سپاهان جمعه ۲۹ بهمن‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود.

تا پایان هفته چهاردهم و با یک بازی کم‌تر، تیم بیتا سبزوار با داشتن ۱۲ امتیاز در جایگاه هفتم و فولاد مبارکه سپاهان نیز با ۱۵ امتیاز در رده سوم جدول لیگ قرار دارد.

به دلیل مردود اعلام شدن گل پایانی فولاد مبارکه سپاهان در مصاف با هیات هندبال مرودشت در هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان، باشگاه فولاد اعلام کرد که تا مشخص شدن حق تیم هندبال بزرگسالان خود و برخورد قاطعانه با داوران، از ادامه حضور در لیگ برتر صرف نظر می‌کند و همه تیم‌های تحت پوشش خود در بخش‌های آقایان و بانوان در همه رده‌های سنی را از لیگ‌های سراسری و استانی خارج کرد، بنابراین این باشگاه هفته سیزدهم برابر بیتا بازی نکرد. اما پس از تشکیل کمیته انضباطی تمرینات خود را از سر گرفت و تیم هندبال سپاهان به لیگ برتر بازگشت.

البته تکلیف تیم هندبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان که در هفته دوازدهم به مصاف هدف پویان جوان قم نرفت هنوز مشخص نیست و اعلام شده است که کمیته انضباطی در این مورد تصمیم خواهد گرفت.



دیدگاهها بسته شده است.