۴ کشته در ۶ تصادف مرگبار/ واژگونی سه خودرو


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، گفت: طی ٢ روز گذشته، ٦ تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به کشته شدن ٤ نفر شده است.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره این تصادف که ساعت ١٩ پنجشنبه در استان هرمزگان اتفاق افتاد، اظهارداشت:تجاوز به چپ پژو ۴۰۵ در محور کیلومتر ٨ گچین باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه کامیون آمیکو و کشته شدن ۴ نفر شد.

 وی همچنین درباره تصادفی که ساعت ٢٠ پنجشنبه در استان قم اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین پژو ۴۰۵ و کامیون بنز در محور کیلومتر ٨ سلفچگان-ساوه روی داده که متاسفانه ٣نفر کشته به جای گذاشته است.علت این حادثه رعایت نکردن حق تقدم از سری راننده پژو بوده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا به تصادف دیگری هم که ساعت ١۴ روز پنجشنبه در استان کرمانشاه باعث کشته شدن ٣ نفر شده، اشاره کرد و گفت: راننده کامیون دانگ فنگ به علت انحراف به چپ در محور کیلومتر ٣۵ سرپل ذهاب – دالاهو با یک دستگاه پژو ٢٠٦ برخورد کرد که متاسفانه منجر به کشته شدن ٣ نفر شد.

بوشهر: واژگونی مینی بوس

ساعت ١٦ چهارشنبه یک مورد واژگونی مینی بوس بنز در محور کیلومتر ٩بوشهر – برازجان اتفاق افتاد که ٣ نفر مجروح به جای گذاشت. این مینی بوس با ١٧نفر از کارکنان کشتی سازی صدرا از جزیره شیف به سمت بوشهر حرکت می کرده و علت واژگونی آن تخطی راننده از سرعت مطمئنه در جاده لغزنده بوده است.

شمال سیستان و بلوچستان: واژگونی پژو

این بار کیلومتر ٣٧ فرعی ناهوک شاهد بی احتیاطی راننده پژو ۴۰۵ و واژگونی این خودرو بود. بی توجهی راننده این پژو به جلو باعث واژگونی آن و مجروح شدن ۵ نفر شد. تصادف ساعت ١٢:١۵ چهارشنبه روی داده است.

یزد: واژگونی سواری پیکان

ساعت ١٧ پنجشنبه، یک دستگاه سواری پیکان به دلیل بی توجهی به جلو، واژگون و باعث مجروح شدن ٥ نفر شد. این تصادف در محور روستایی کیلومتر ٢٨ اسفندآباد-مهرآباد اتفاق افتاده است.



دیدگاهها بسته شده است.