انتقاد شدید دنی آلوس از سران بارسلونا

به گزارش عرصه و به نقل از ساکرنت، دنی آلوس در هشت سال حضور در بارسلونا موفق شد ۲۳ عنوان قهرمانی ریز و درشت به دست بیاورد ولی او از نحوه خروج از این تیم صحبت و عنوان کرد از برخوردی که با او در موقع خروج از بارسا شد، به هیچ وجه راضی نیست. 

دنی آلوس درباره این موضوع گفت: دوست داشتم در بارسلونا باشم. البته مهم‌تر از آن دوست داشتم سران بارسلونا به من احترام بگذارند ولی چنین برخوردی با من نشد. این یکی از دلایلی است که برای رفتن از این تردید نکنم. در سه سال اخیر حضورم در بارسلونا، اغلب این را می‌شنیدم که آلوس در حال ترک بارسلوناست ولی مدیریت باشگاه هیچ چیزی به من نگفت. آنها احترامی برای من قائل نبودند و این خیلی برای من ناراحت کننده بود. آنها تنها بعد از آنکه فیفا از خرید و فروش بازیکن محروم‌شان کرد، به من پیشنهاد تمدید قرارداد دادند. در واقع آنها از سر اجبار این کار را انجام دادند.

بعد از شکست چهار بر صفر برابر پاری سن ژرمن، انتقادهای زیادی از بارسلونا صورت گرفته و این صحبت‌ها باعث شده است تا دنی آلوس نیز به این صحبت ها واکنش نشان بدهد. آلوس درباره این موضوع گفت: سران بارسلونا به هیچ وجه احترامی برای ما قائل نبودند. خیلی از مشکلاتی که اکنون بارسلونا با آن روبرو شده است، به خاطر نحوه مدیریت سران این تیم است که باعث شده تیم به این شرایط دچار شود. بازیکنانی که در طول یکی دو سال اخیر به بارسا رفتند، با شرایط باشگاه هم‌خوانی نداشتند و این نمره منفی دیگری برای مدیران بارسا بوده است.



دیدگاهها بسته شده است.