سرمربی کوشاسپهر سبلان: اگر داورها عادلانه سوت بزنند قهرمان می‌شویم

به گزارش عرصه، دیدارهای دور برگشت سوپرلیگ A بسکتبال بانوان ۴ و ۵ اسفندماه با برگزاری چهار دیدار به پایان خواهد رسید و قهرمان فصل ۹۵ مشخص خواهد شد. تیم کوشاسپهر سبلان که به عنوان تیم نخست گروه B به جمع چهار تیم برتر راه یافته در پایان دیدارهای دور رفت با کسب ۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد.

سرمربی کوشا سپهر سبلان در گفت‌وگو با عرصه، سطح رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال بانوان را بالا ارزیابی و تصریح کرد: تصور من بر این بود رقابت بین چهار تیم نباید بسیار سخت باشد اما در آبادان متوجه شدم رقابت در بین چهار تیم بالای جدول بسیار نزدیک است و تیم‌ها با در اختیار گرفتن بازیکنان خارجی، تیم خود را تقویت کرده‌اند و به همین دلیل رقابت‌ها بسیار سخت است.

عباسی در ادامه بیان کرد: اگر بازیکنانم تمام توان و تلاش خود را در دو بازی‌های گذشته می‌کردند نتایج بهتری را می‌توانستیم کسب کنیم. امیدوارم در دو بازی آخر تمام تلاش خود را به کار گیرند. با توجه به این که بازی‌ها سنگین‌تر شده است اما فکر می‌کنم بازیکنانم می‌توانند با اختلاف امتیاز بیش‌تری پیروز میدان شوند.

در بازی نخست دور برگشت، کوشاسپهر سبلان توانست در بازی مقابل گاز تهران، قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ A بسکتبال بانوان پیروز شود که عباسی درباره این بازی گفت: دو بازیکن اصفهانی امسال به تیم اضافه شدند و توانستند به خوبی با تیم هماهنگ شوند. با تیم یک‌دست‌تری نسبت به سال گذشته روانه میدان شدیم و هم‌چنین بازیکنانم شناخت بیش‌تری نسبت به تیم گاز به دست آورده بودند. با آنالیز بازی سال گذشته و تماشای چندین بازی گذشته تیم گاز احساس کردم که بازیکنانم توانایی شکست این تیم را دارند.

عباسی به قهرمانی تیم خود امید بسیاری دارد. او  در ادامه افزود: تمام فکر من قهرمانی در سوپرلیگ است و امیدوار هستم که در دو بازی آینده بتوانیم پیروز شویم. تا به امروز همه چیز عالی بوده است و اگر داورها در دو بازی آینده عادلانه سوت بزنند و بازیکنان تیم نیز حرف گوش دهند مطمئن هستم که قهرمان می‌شویم.



دیدگاهها بسته شده است.