شهیدان زمینه‌سازان طلوع خورشید عدالت هستند

به گزارش عرصه، منطقه ایلام، سردار «سید صادق حسینی» در مراسم استقبال از پیکر مطهر شهدای گمنام در فرودگاه ایلام، اظهار کرد: هر شهید چراغی راه هدایت ما است و شهدا با دست خالی در مقابل تجهیزات پیشرفته دشمن آبرومندانه ایستادند و مشتی محکم بر دهان دشمنان زدند.

وی با بیان اینکه پیروزی خون بر شمشیر در کربلا اتفاق افتاد و شهدا در صحنه جنگ تحمیلی دوباره آن را تکرار کردند و درسی عملی به ما دادند، افزود: شهدا مرید تفکر امام راحل بودند و درس عمل را به ما آموختند و تفکر اسلام ناب را در گستره ایران، خاورمیانه گسترش دادند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با اشاره به اینکه شهدا بودند که پیام امام‌خمینی (ره) که همان «ما می‌توانیم» بود را در سخت‌ترین شرایط عملی کردند و ثابت کردند که می‌شود، عنوان کرد: شهدای ما از اروند عبور کردند و از بدر گذشتند و در عمق خاک عراق جانانه دفاع کردند.

حسینی با تاکید بر اینکه شهدا در هلت‌های پیچیده جنوب دهلران هم با طبیعت و هم با موانع و هم با دشمن جنگیدند و تفکر ناب انقلاب را به ما آموختند، تصریح کرد: شهدا برای طلوع خورشید عدالت زمینه‌سازی کردند و انشااله پرچم دفاع قهرمانانه شما را به صاحب اصلی اش واگذار خواهند کرد.

وی ادامه داد: شهدا برای دفاع گفتمان امام و انقلاب در مقابل تفکر لیبرال غرب‌گرا مردانه ایستادند و شعار آمریکاستیزی را که توسط امام راحل مطرح شد تداعی کردند.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، سفارت آمریکا لانه جاسوسی است و … که توسط امام خمینی (ره) مطرح شد همگی بیان کننده شعارهای آمریکاستیزی امام از آغاز انقلاب بوده است، عنوان کرد: مسئله آمریکاستیزی از ابتدا و آغاز انقلاب از سوی امام راحل مطرح بوده است.



دیدگاهها بسته شده است.