پزشکی ورزشی، پشتیبان رشته‌های قهرمانی است

به گزارش عرصه، غلامرضا نوروزی، در مجمع انتخابات رئیس هیات پزشکی ورزشی استان کردستان، اظهارکرد: در گذشته ورزش به صورت سنتی اداره می‌شد و زمانی که ورزشکاری مصدوم می‌شود باید از دنیای ورزش خداحافطی می‌کرد.

وی ضمن اشاره به اینکه پزشکی ورزشی در کشور رشد کرده است، افزود: امروزه بحث پزشکی ورزشی در کنار تیم‌ها به صورت تخصصی شده است و تیم‌های ملی امروز تلاش می‌کنند که بهترین تیم پزشکی را در کنار خود داشته باشند.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در ادامه عنوان کرد: تمرکز زدایی شعار فدراسیون است و بر همین اساس با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان وضعیت پزشکی ورزشی را بررسی و حمایت‌های لازم را انجام می‌دهیم.

نوروزی با اشاره به اینکه مقدمات ساخت مرکز فیزیوتراپی در کردستان، سال آینده در دست اقدام خواهد بود، ذکر کرد: استان کردستان پتانسیل خوبی در بحث ورزشی دارد و باید مرکز پزشکی در خور این ورزشکاران تاسیس شود تا برای مسائل تخصصی ورزشی استان توان درمان ورزشکاران را داشته باشد.

وی در پایان یادآور شد: هیات استان باید روسای هیات در شهرستان‌ها را انتخاب کند چون اگر به شهرستان‌ها توجه نشود درآمدزایی هیات کم می‌شود که این مسئله یک آسیب است.



دیدگاهها بسته شده است.