فرکی: بازی با تراکتورسازی برای هر دو تیم مهم است

به گزارش عرصه، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و سایپا از هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران فردا (جمعه) از ساعت ۱۵:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.

حسین فرکی سرمربی سایپا در نشست خبری پیش از بازی گفت: تراکتورسازی تیم بزرگی است و از توانایی بالایی برخوردار است. این تیم از هواداران خونگرمی برخوردار است. بازی فردا برای هر دو تیم اهمیت دارد. جدول مسابقات این موضوع را نشان می‌دهد. اگر شرایط جوی اجازه بدهد، بازی خوبی را شاهد خواهیم بود و هر دو تیم با تمام توان برای ارائه یک بازی زیبا و تماشاگر پسند تلاش می‌کنند. نتیجه را هم کسی نمی‌تواند پیش بینی کند. معتقدم تیمی که از موقعیت‌هایش استفاده کند پیروز می‌شود.

وی افزود: جونیور بازیکن برزیلی ما در این بازی محروم است. بعد از طی چند هفته که مصدومان زیادی داشتیم‌، برای بازی فردا مهدی ترابی همراه ما هست چون مصدومیتش تمام شده است. خوشحالم که سلامتی‌اش را به دست آورده و امیدوارم به تیم ملی هم کمک کند. دوست داریم ترابی مدتی را که نبوده، جبران کند.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که آیا با رایگان شدن بازی‌های لیگ موافق است، گفت:  گاهی اوقات ضرورت ایجاب می‌کند که برای ایجاد وحدت ملی بازی‌های ملی را رایگان اعلام کنیم اما در بحث باشگاهی زیاد اعتقاد به رایگان کردن بازی‌ها ندارم. در فوتبال حرفه‌ای هم این اتفاقات رخ نمی‌دهد. مخالف رایگان اعلام شدن برخی بازی‌ها هستم و امیدوارم توجه ویژه‌ای به این بحث شود.

فرکی درباره بازی با تراکتورسازی ادامه داد: اینکه تراکتور یک هفته بعد از ما بازی کرده است، به نفع ما نیست چون آنها در شرایط مسابقه هستند. ما می‌خواستیم در این مدت بازی دوستانه‌ای را انجام دهیم ولی موفق نشدیم و مجبور به بازی درون تیمی شدیم. تراکتور شرایطش بهتر از ماست البته این موضوع نمی‌تواند خیلی اثر گذار باشد.



دیدگاهها بسته شده است.