تردید اصلاح‌طلبان در انتخاب مجدد روحانی/ نقدهایی به دولت وارد است


بوشهر- نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نقدهایی به دولت تدبیر و امید وارد است و برای اینکه مجددا روحانی به‌عنوان گزینه اصلاح‌طلبان معرفی شود جلسات متعددی برگزار شده است.

به گزارش عرصه،، مسعود پزشکیان شنبه‌شب در جمع خبرنگاران بوشهری در خصوص فعالیت‌های دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف اظهار داشت: کارهای بزرگی در این دولت صورت گرفته است که یکی از بزرگترین اقدامات کاهش تنش‌های بین‌المللی بوده است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که کشورهایی که با ما در تضاد بودند و نمی خواستند ایران با دنیا متحد شود تنها مانده اند.

نماینده مردم تبریز در مجلس با بیان اینکه تلاش این دولت در عرصه بین‌الملل موجب ارتباط منطقی و با عزت ایران با جهان شد، عنوان کرد: تفاهم نامه های خوبی در این راستا در عرصه بین الملل با کشورهای دیگر منعقد شد.

پزشکیان با اشاره به اینکه در این دولت صادرات و واردات در کشور رونق گرفته است، بیان کرد: اکنون بازار نفت ایران به وضعیت مناسب گذشته برگشته است.

وی گفت: فعالیت‌های این دولت در زمینه اقتصادی بسیار عالی بوده است و این موارد را مردم استان بوشهر به واسطه عبور و مرور مختلف کشتی‌ها در بندرهای این استان شاهد هستند.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این دولت روند اقتصادی را نجات داد و رشد اقتصادی را بالغ بر شش درصد افزایش داد.

پزشکیان در پاسخ به خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا اصلاح‌طلبان به صورت کامل از عملکرد دولت تدبیر و امید راضی هستند یا خیر و آیا انتخاب اصلاح‌طلبان در انتخابات ۹۶ حسن روحانی خواهد بود، عنوان کرد: مطمئنا به صورت کامل از عملکرد دولت روحانی راضی نیستیم و در برخی موارد نقدهای مختلفی بر این دولت وارد است.

وی گفت: نشست‌های مختلفی در راستای معرفی یک فرد به‌عنوان کاندیدای اصلاح‌طلبان برگزار شده است.

وی در پاسخ به دیگر سوال خبرنگار مهر در خصوص اینکه آیا اصولگرایان و اصلاح‌طلبان به اجماع داخلی در خصوص معرفی یک کاندیدا در انتخابات ۹۶ موفق می‌شوند بیان کرد: این به نفع جناح‌های مختلف سیاسی است که هر کدام به یک گزینه واحد برسند.

پزشکیان عنوان کرد: جناح‌های مختلف باید برنامه‌های خود را به صورت شفاف به مردم اعلام کنند و با کارنامه پس از روی کارآمدنشان می‌توانند اعتماد مردم را به جناح خود جلب کنند.



دیدگاهها بسته شده است.