آمار ناامید کننده پتر چک در آرسنال

به‌ گزارش ‌عرصه ‌و ‌به نقل از مترو، وقتی پتر چک تصمیم گرفت قید رقابت با تیبو کورتوا را بزند و با جدایی از چلسی راهی آرسنال شود، جان تری عنوان کرد چک در هر فصل ۱۰ تا ۱۵ امتیاز برای توپچی‌ها جمع‌آوری خواهد کرد. همه فکر می‌کردند پتر چک بتواند مشکلات عمده خط دفاع آرسنال را مرتفع کند ولی آمار چیز دیگری می‌گوید.

دروازه‌بان اهل جمهوری چک آرسنال که بعد از عملکردی ضعیف در یورو ۲۰۱۶ تصمیم گرفت از بازی‌های ملی خداحافظی کند، در ۶۰ بازی برای آرسنال ۶۱ گل خورده است. در واقع در حالی که کمتر از دو سال از حضور چک در آرسنال می‌گذرد، ۲۰ درصد گل‌های خورده این دروازه‌بان در تاریخ لیگ برتر، در تیم قرمز پوش لندن رقم خورده است.

رکورددار کلین شیت در این رقابت‌ها در بازی شب گذشته (شنبه) برابر لیورپول هم سه بار دروازه‌ خود را باز شده دید تا تیمش در نهایت دست خالی آنفیلد را ترک کند. پتر چک بعد از شکست تیمش گفت‌: دیگر نمی‌توانیم قهرمان شویم. باید با این موضوع کنار بیایم. در حال‌ حاضر برای رسیدن به چلسی غیر ممکن شده است.

چک ادامه‌ داد: لیورپول در نیمه نخست دو توپ به سمت دروازه‌ ما آورد و دو گل به ثمر رساند. همین مساله روحیه تیم ما را از بین برد و ما در نیمه دوم از نظر روحی، افت فاحشی داشتیم و نتوانستیم به بازی برگردیم.

آرسنال پس فردا (سه‌شنبه) در لیگ قهرمانان اروپا باید برابر بایرن مونیخ در لندن به میدان برود. کسب پیروزی چهار بر صفر می‌تواند آرسنال را به مرحله بعد ببرد ولی خیلی بعید است تیم آماده این روزهای کارلو آنچلوتی (سرمربی بایرن مونیخ) با شکست سنگین لندن را ترک کند.



دیدگاهها بسته شده است.