تنها مسی بالاتر از گریزمان

به گزارش عرصه به نقل از آس، آنتوان گریزمان توانست در دیدار یکشنبه شب اتلتیکومادرید برابر والنسیا دو گل به ثمر برساند. مهاجم فرانسوی همچنین در این دیدار برای صدمین بار با پیراهن اتلتیکو به میدان رفت. او در این مدت ۵۶ گل برای تیمش به ثمر رساند که نسبت به حضورش در رئال سوسیداد این آمار بهتر شده است. گریزمان زمانی که در این تیم بازی می کرد ۴۰ گل در ۱۴۱ بازی در لالیگا به ثمر رساند. یعنی میانگین گل هایش ۰٫۲۸ بود که اکنون در اتلتیکو به ۰٫۵۶ رسیده است.

او علاوه بر این توانست در بازی یکشنبه شب سومین گلش را در این فصل لالیگا برابر والنسیا به ثمر برساند و رکورد خود را مقابل این تیم در ۱۲ بازی به ۷ گل برساند.

مهاجم فرانسوی همچنین در سال جدید (۲۰۱۷) عملکرد درخشانی داشته است. گریزمان که سال ۲۰۱۶ را با آمار ضعیفی در گلزنی به پایان رساند در این سال دوباره به دوران اوج خود رسیده و توانسته است در ۱۶ بازی ۱۱ گل به ثمر برساند. لیونل مسی در اسپانیا تنها بازیکنی است که در این زمینه بهتر از گریزمان بوده است. مهاجم بارسلونا از یک ژانویه تا به امروز ۱۵ گل به ثمر رسانده است. لوییس سوارس دیگر مهاجم آبی اناری ها در این زمینه با گریزمان برابر است.



دیدگاهها بسته شده است.