گریزمان: به تورس نیاز داریم

به گزارش عرصه به نقل از آس، اتلتیکومادرید یکشنبه در هفته بیست و ششم لالیگا برابر والنسیا قرار گرفت. آنتوان گریزمان با حضور در این بازی توانست صدمین بازی اش را برای اتلتیکو به ثبت برساند. مهاجم فرانسوی که سومین فصل حضورش در تیم مادریدی را سپری می کند با دو گل این اتفاق را جشن گرفت. او ابتدا در یک ضد حمله و با پاس کوکه گل نخست بازی را به ثمر رساند و سپس در دقیقه ۸۲ پیش از آن که جای خود را به آنخل کورئا بدهد بازی را سه بر صفر کرد. گریزمان گل نخست خود را به همسرش تقدیم کرد و تولدش را تبریک گفت. مهاجم اتلتیکو در این بازی ۵۵ و پنجاه و ششمین گلش را در لالیگا در ۱۰۰ بازی برای اتلتیکو به ثمر رساند. او در این ۱۰۰ بازی ۱۵ پاس گل داده است.

گریزمان پس از بازی به اهمیت فرناندو تورس در تیم اشاره کرد و گفت: خوشحال هستیم که در ورزشگاه حضور داشت و بازی را از نزدیک تماشا کرد. امیدواریم خیلی زود به تمرینات برگردد چون به او نیاز داریم. خوشحالیم که اکنون در شرایط خوبی به سر می برد.

تورس بامداد جمعه در دیدار برابر دپورتیوو لاکرونیا به شدت از سر آسیب دید و بیهوش شد و یک شب را در بیمارستان سپری کرد.

مهاجم فرانسوی درباره گلزنی اش در این بازی اظهار کرد: در شرایط خوبی هستم و از عملکردم خشنودم. هر فصل سعی می کنم بهتر از گذشته باشم و در این مسیر قرار دارم. امیدوارم بتوانم با گلزنی به تیم کمک کنم، می خواستیم سه امتیاز بازی  را کسب کنیم ، برابر هوادارانمان پیروز شویم و بازی خوبی را به نمایش بگذاریم که این کار را توانستیم انجام دهیم.



دیدگاهها بسته شده است.