آنچلوتی: کار سختی در خانه آرسنال پیش رو داریم

به گزارش عرصه، به نقل از اسکای اسپورت، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های دور برگشت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ باید در ورزشگاه امارات به مصاف آرسنال برود.

این دیدار درحالی برگزار می‌شود که بایرن در دیدار رفت با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی رسید و شانس زیادی برای صعود به دور بعد دارد.

سرمربی ایتالیایی بایرن مونیخ با وجود پیروزی پرگل در دیدار رفت تاکید کرد که تیمش دیدار سختی در ورزشگاه خانگی آرسنال پیش رو دارد.

کارلو آنچلوتی گفت: آرسنال در ورزشگاه خانگی خود بازی می‌کند و نهایت تلاشش را به کار می گیرد تا نتیجه ناامیدکننده‌ای را که در دیدار رفت کسب کرد، فراموش کند و این کار ما را سخت می‌کند. بازی سختی پیش رو داریم اما ما آماده این دیدار حساس هستیم و در شرایط خوبی به سر می بریم.

او ادامه داد: آرسنال از همان ابتدا به کارهای هجومی روی خواهد آورد و سراپا حمله می‌شود. باید شروع بسیار خوبی داشته باشیم و با نهایت تمرکز بازی کنیم. با وجود آن که در دیدار رفت نتیجه بسیار خوبی را به دست آوردیم اما سبک بازی خود را تغییر نمی‌دهیم و دلیلی ندارد که به بازی بسته روی آوریم.

آنچلوتی درباره غایبان تیمش گفت: به استثنای فیلیپ لام و بواتنگ همه بازیکنان خود را در اختیار داریم. نویر آسیب‌دیدگی جزئی داشت اما به بازی می‌رسد. یک بار دیگر باید بگویم که آرسن ونگر مربی بزرگی است و احترام زیادی برای او قائل هستم.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال در شرایط بسیار سختی قرار دارد  و ممکن است حذف شدن از لیگ قهرمانان اروپا وضعیت را برای این مربی بسیار وخیم‌تر کند.



دیدگاهها بسته شده است.