حزب الله: شهادت «الاعرج» نشانه پایبندی ملت فلسطین به مقاومت است


حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای ضمن وحشیانه توصیف کردن اقدام صهیونیستها در شهادت مبارز فلسطینی در کرانه باختری، به کینه توزی صهیونیستها ضد مقاومت اشاره کرد.

به گزارش عرصه به نقل از شبکه المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ضمن تهنیت شهادت باسل الاعرج مبارز فلسطینی به دست صهیونیستها اعلام کرد: باسل الاعرج حرف و عمل را در هم آمیخت و درسی درباره چگونگی تبدیل حرف به عمل در مقابله و رویارویی با دشمن صهیونیست که ملت فلسطین را هدف قرار داده و قصد ریشه کنی آن و ملتش را دارد، داد.

در این بیانیه آمده است: حزب الله به شدت قتل وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی علیه این مبارزه قهرمان را در عمق شهر البیره در کرانه اشغالی باختری و شلیک دهها تیر به بدن مبارکش را محکوم می کند و این اقدام صهیونیستها نشانه کینه دشمن از هر فردی که پرچم مقاومت را ضد اشغالگران به اهتزاز درآورد، است.

حزب الله بیان کرد: شهادت الاعرج قهرمان نشانه پایبندی ملت فلسطین به خط مشی مقاومت با تمام ابعاد آن و اصرار بر مقابله با تلاش هایی که برای محو فلسطین از تاریخ صورت می گیرد، است. الاعرج در این زمینه سهم به سزایی در اصالت بخشیدن به تاریخ این ملت زنده و تحکیم مقاومت مستمر ضد غاصبین ایفا کرد.

حزب الله در این بیانیه به خانواده این شهید و ملت فلسطین تهنیت و تسلیت گفت و بر ضرورت ارائه هر نوع حمایتی به کالبد مقاومت در فلسطین اشغالی برای نایل شدن به افتخار مشارکت در آزاد سازی کامل آن از بحر تا نهر و از بین بردن کابوس صهیونیسم غاصب تاکید کرد.



دیدگاهها بسته شده است.