بیت‌سعید: دیگر به لیگ برتر فکر نمی‌کنیم

به گزارش عرصه، حسن بیت‌سعید درباره شکست تیمش برابر پرسپولیس در هفته بیست و چهارم لیگ برتر گفت: به پرسپولسی‌ها تبریک می‌گویم چون این تیم با این برد یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد. ما نیمه اول روی یک غفلت گل خوردیم اما بعد از آن خوب بازی کردیم و موقعیت‌هایی هم داشتیم.

او ادامه داد: این باخت با وجود نداری‌های باشگاه چیزی از ارزش‌های استقلال خوزستان کم نمی‌کند. از حالا فقط به این فکر می‌کنیم که لخویا را ببریم و به شرایط خوبمان در آسیا ادامه دهیم.

بیت‌سعید در ادامه اظهار کرد: از استاندار خوزستان تشکر می‌کنم که تلاش کرد و برای تیم پول آورد اما ۲.۵ میلیارد تومانی که به باشگاه داده‌اند مبلغ ناچیزی است. وقتی قرارداد یک بازیکن ۳۰۰ میلیون است و به او فقط ۳۰ میلیون می‌دهند، چه دردی را دوا می‌کند؟

او افزود: ما مشکلات زیادی داشتیم و با این که رسانه‌ها لطف داشته‌اند و مشکلات مرا مطرح کرده‌اند اما فکر نمی‌کنم مسئولان کاری از پیش ببرند. ما برای رفتن به عمان مشکل تهیه بلیت هواپیما داشتیم. تا یک ساعت قبل از پرواز به تهران هم بازیکنان نمی‌خواستند بیایند چون تمرکز نداشتند.

بیت‌سعید در ادامه گفت: کل قرارداد بازیکنان ما حدود ۱۱ میلیارد تومان است و ۲.۵ میلیارد تومان مبلغ زیادی نیست و حدود ۲۰-۳۰ درصد قراردادها می‌شود. اگر اسپانسرها پولی را که قرار بود می‌دادند، حالا نزدیک به ۴۰-۵۰ میلیارد تومان داشتیم.

او افزود: ما دیگر به لیگ برتر فکر نمی‌کنیم و تنها می‌خواهیم به خاطر فوتبال خوزستان و ایران در دیدارهای آسیایی خوب عمل کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.