دیدار قهرمانان ورزشی کشور با خانواده شهید مدافع حرم آملی

به گزارش عرصه، نادر دست‌نشان سرمربی تیم‌های لیگ برتری و دسته‌اولی کشور و خونه به خونه مازندران به همراه بهادر مولایی قهرمان تیم ملی‌ وزنه‌برداری جمهوری اسلامی ایران با خانواده شهید مدافع حرم مصطفی زال‌نژاد دیدار کردند.

این دو قهرمان جهان و مربی مطرح تیم‌های فوتبال کشور در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم(ع) بر سر مزار شهدای مدافع حرم حاضر شده و با قرائت فاتحه با همه شهیدان تجدید عهد و میثاق کردند.

نادر دست‌نشان سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه در حاشیه این دیدار اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای حراست از حریم اهل بیت و برای تامین امنیت کشور جان خود را از دست دادند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم تمام جان، مال و زندگی خود را در راستای اسلام قرار دادند و نمی‌توان در وصف این رزمندگی‌ها و جانفشانی‌های آنان سخنی بیان کرد.

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در غربت جانفشانی کردند، گفت: قهرمانی شهدا ابدی است و ورزشکاران نباید به این قهمرانی های زودگذر دلخوش باشند.

به گزارش عرصه، بهادر مولایی ملی پوش وزنه برداری کشور نیز در این دیدار اظهار کرد: شهدا بهترین الگوی مردم در زندگی ورزشی، اجتماعی و قهرمانی تمامی ورزشکاران و من هستند.

وی تصریح کرد: امنیت و اقتدار کشور مرهون مجاهدت‌های شهدایی است که در دوران دفاع مقدس و امروز در راه دفاع از حریم اهل بیت به درجه رفیع شهادت رسیدند.

این ملی پوش وزنه برداری کشور خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا کمترین کاری است که می‌توان آن را انجام داد و یک ارزش برای همه ورزشکاران به ویژه من است.

به گزارش عرصه، در این دیدار رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان آمل و تعدادی از مردم این شهرستان تابلو و هدایایی را به رسم یادبود به قهرمانان ملی و بین‌المللی ورزش کشور اهدا کردند.



دیدگاهها بسته شده است.