شهیدی‌پور: دلیل قهرمانی دانشگاه آزاد، نظم حاکم بر تیم است

علیرضا شهیدی‌پور در گفت‌وگو با عرصه، حمایت‌های انجام شده از این تیم را دلیل قهرمانی در لیگ برتر دانست و افزود: هیچ کمکی بهتر از حمایت نیست و این قهرمانی برای چندمین بار پیاپی حاصل تلاش مسوولان است که با پرداخت به موقع وجه نقد بچه‌ها آن‌ها را باانگیزه نگه می‌دارند. اگر این حمایت‌ها و نظم در دانشگاه آزاد ادامه‌دار باشد، ۱۰ سال دیگر هم قهرمان می‌شود.

او در مورد نقطه قوت تیم دانشگاه آزاد در مقابل تیم سایپا که باعث قهرمانی این تیم شد گفت: تمرین‌های سخت و مداوم، تجربه و تلاش بسیار زیاد نقطه قوت دانشگاه مقابل سایپا بود. شرایط تیم ما در دور برگشت فینال سخت شد و شاید اشتباهات من باعث این مشکل شد اما جا دارد که این قهرمانی را به خانواده دانشگاه آزاد تبریک بگویم.

سرمربی تیم واترپلوی دانشگاه آزاد با بیان این که من به داوری‌ها اعتراض زیادی نمی‌کنم ادامه داد: معمولا به داوری‌های لیگ برتر اعتراضی نمی‌کنم چون داوری هم جزیی از بازی است اما در چند صحنه دیدید که سوت‌های اشتباه زده شد و من هم به خاطر حساسیت بازی، اعتراض‌هایی کردم اما جا دارد که به همه داوران لیگ به خاطر توانمندی‌های زیاد تبریک بگویم.

وی هم‌چنین درباره این که چه مسائلی می‌تواند کیفیت لیگ سال‌های آینده را بهبود ببخشد اظهار کرد: به نظر من اگر بتوانیم داوران جوان و باانگیزه را تربیت کنیم و از آن‌ها در لیگ برتر استفاده شود، لیگ واترپلو پویاتر شده و شرایط بهتری را خواهد داشت.

شهیدی‌پور در پایان در پاسخ به این که می‌خواهد به همکاری‌اش با دانشگاه ادامه دهد یا نه؟ گفت: بنا به تصمیم‌گیری‌های هیات مدیره معلوم می‌شود من در تیم بمانم یا از این تیم جدا شوم. اگر قرار بر ماندن شد، برنامه‌های این تیم برای شرکت در بازی‌های آسیایی را به فدراسیون و هیات مدیره دانشگاه ارائه می‌دهم تا ان‌شاءالله موفقیت‌های خوبی را کسب کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.