طعنه پوتین به نتانیاهو: اظهارات شما قدیمی و مربوط به گذشته است


رئیس جمهور روسیه در دیدار با نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعاهای وی در خصوص اقدامات خصمانه «امپراتوری پارس» علیه یهودیان را امری مربوط به گذشته دانست و خواستار تمرکز بر حل وضعیت کنونی شد.

به گزارش عرصه به نقل از پایگاه خبری تایمز اسرائیل، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز پنج شنبه در دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به ادعاهای واهی وی در خصوص خطرات نفوذ ایران‌[!] در منطقه و «ادامه اقدامات خصمانه امپراتوری پارس علیه یهودیان توسط دولت ایران» آن را امری مربوط به گذشته دانست و خواستار تمرکز بر حل وضعیت کنونی شد.

نتانیاهو در واکنش به پیام تبریک رئیس جمهوری روسیه به مناسبت «روز پوریم» مدعی شد که «در امپراتوری باستانی پارس برای نابودی یهودیان تلاشهایی صورت گرفت که در نهایت شکست خورد و از اینرو، این روز- روز پریم- به عنوان یک عید مذهبی تعیین شد».

نتانیاهو در ادامه ادعاهای واهی خود گفت: «امروزه نیز تلاشی از سوی دنباله امپراتوری پارس- ایران- برای نابود سازی دولت یهودیان [!] در حال انجام است. آنها [ایرانیان] به شفاف ترین شیوه ممکن این قصد خود را بیان می کنند و آن را بر روی موشکهای بالستیک خود حک می نمایند».

اما در مقابل، پوتین متذکر شد که رویدادهای مورد اشاره نخست وزیر رژیم صهیونیستی «در قرن پنجم قبل از میلاد رخ داده است. [اما] اکنون ما در جهانی متفاوت زندگی می کنیم. پس بهتر است که در مورد اوضاع کنونی صحبت کنیم».



دیدگاهها بسته شده است.