مسئولان با تأمین امنیت روانی و جسمی جامعه، راه شهدا را ادامه دهند

به گزارش عرصه، دکتر سیدحسن هاشمی درکنگره شهدای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که به میزبانی استان یزد برگزار شد، با بیان این که اسلام و جمهوری اسلامی ایران مدیون رشادت‌های شهدا است، اظهار کرد: هر قدر که در این حوزه کار و تلاش کنیم به کشور خدمت کرده‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت احساس مسئولیت در قبال ارزش‌های دینی و فرهنگی کشور، گفت: حراست از ارزش‌های شهدا وظیفه تمام مسئولان و دست اندرکاران کشور است.

وزیر بهداشت با بیان این که جامعه پزشکی جزو مظلوم‌ترین عناصر دفاعی کشور در هشت سال دفاع مقدس بودند، افزود: خدمات جامعه پزشکی در دوران هشت سال دفاع مقدس باید مستندات سازی شود.

هاشمی با اشاره به نقش افکار و ارزش‌های شهدا در سالم سازی افکار و عملکرد نسل امروز، تصریح کرد: حراست از ارزش‌های دفاع مقدس زمینه توسعه و پیشرفت کشور در حوزه‌های مختلف را ایجاد می‌کند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در حال حاضر انقلاب اسلامی در اوج قدرت منطقه قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: تأمین آسایش، امنیت روحی و روانی برای اقشار مختلف جامعه مهمترین رسالت مسئولان نظام در راستای پیروی از خون شهدا و ادامه راه آنهاست. هرکسی در هر مقامی که هست موظف است با خدمت به مردم وظیفه خود را در قبال شهدا و خانواده شهدا انجام دهد.

وی در پایان گفت: هرقدر بیشتر به مردم خدمت کنیم و شرایط زندگی را برای آنها راحت‌تر کنیم، بیشتر در مسیر شهدا حرکت کرده‌ایم.



دیدگاهها بسته شده است.