ویژه برنامه‌های اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور اعلام شد

به گزارش عرصه، سیدمحمدیاشار نادری دبیر چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور با اعلام برنامه‌های اختتامیه این دوره از جشنواره گفت: روز ۲۰ اسفند، بزرگداشت روز ملی راهیان نور به میزبانی ستادمرکزی راهیان نور در سالن شهید «جهان آرا» اردوگاه فرهنگی تربیتی باکری خرمشهر برگزار می‌شود.
وی ادامه داد:۲۲ اسفند اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی ره‌آورد سرزمین نور برگزار می‌شود و یک روز بعد یعنی روز ۲۳ اسفند، شاهد برگزاری اهدای جایزه بین‌المللی باروت خیس و جایزه انصارالمستضعفین هستیم.
نادری خاطرنشان کرد:ویژه برنامه‌های سرزمین نور، ۲۴ اسفند به میزبانی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان،۲۵ اسفند ویژه برنامه سرزمین نور به میزبانی شبکه فعالان مردمی راهیان نور(وارثون)،۲۶ اسفند به میزبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،۲۷ اسفند به میزبانی نیروی انتظامی و ۲۸ اسفند نیز این ویژه برنامه به میزبانی سپاه امام صادق(ع) بوشهر برگزار می‌شود.
دبیر چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور خاطرنشان کرد: مراسم تقدیر از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های شعر، داستان، متن ادبی، خاطره، دلنوشته، فیلمنامه، نمایشنامه خیابانی، فیلم، عکس، نرم افزار و فضای مجازی و … نیز برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره ره‌آورد سرزمین‌های نور با قدمت ۱۰ ساله، بستر مناسبی برای تولید آثار هنری و ادبی در حوزه دفاع مقدس از زاویه نگاه نسل نو محسوب می‌شود، گفت: جشنواره سرزمین نور توانسته جایگاه خودش را در میان زائران راهیان نور پیدا کند و یقینا با استقبال هنرمندان و فرهیختگان، می‌توان گفت که جشنواره سرزمین نور یکی از مردمی‌ترین جشنواره‌های کشور است که در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین ایجاد انگیزه در جوانان برای حضور در مناطق عملیاتی دفاع مقدس قدم برداشته است و موجب  بروز استعدادهای جوانان در رشته های ادبی و هنری با موضوع دفاع مقدس می‌شود.
نادری در پایان با دعوت از عموم مردم برای حضور در اختتامیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور اظهار کرد: ویژه برنامه‌های چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور از ۲۲ اسفند تا ۲۸ اسفند با حضور زائران راهیان نور در خرمشهر برگزار می‌شود و از عموم مردم هم دعوت می‌کنیم تا در این برنامه شرکت کنند.



دیدگاهها بسته شده است.