دشمن مردم ایران را هنوز نشناخته است/جلوی قاچاق و واردات گرفته شود

تبریز – نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه دشمن مردم ایران را هنوز نشناخته است، گفت: ملت بزرگ ایران از هیچ دشمنی هراس ندارند.

به گزارش عرصه،، نماز جمعه امروز تبریز به امامت آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز و باحضور پرشور و پرتعداد مردم نمازگذار و ولایی تبریز برگزار شد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه تا جلوی قاچاق و واردات گرفته نشود اقتصاد مقاومتی عملی نمی شود، ادامه داد: راه نجات اقتصاد کشور تکیه بر توانمندی ها و تولید داخلی است و باید اقتصاد مقاومتی به صورت عملی و دقیق اجرا شود.

وی سپس با بیان اینکه در داخل کشور به حد کافی میوه داریم، افزود: با این حال مشاهده می کنیم که از خارج از کشور میوه وارد کنیم و این درست نیست.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری در کشور جنس‌ هایی هستند که نباید به کشور وارد شود و ورود آنها ضربه بزرگی به تولید داخلی می‌ زند، ادامه داد: مصداق این فرمایش رهبری واردات میوه به کشور است.

وی ابراز داشت: آیا خیلی ضروری است که به جای سه قلم میوه دو قلم میوه جلوی مهمان گذاشت!؟

فضای مجازی به معضلی بزرگ تبدیل شده است

امام جمعه تبریز سپس با تاکید بر اینکه فضای مجازی به معضلی بزرگ تبدیل شده است، ابراز داشت: فضای مجازی معضلی در نشر شبهات و مطالب مستهجن است.

وی با اشاره به اینکه اکثر مطالب فضای مجازی مستهجن و مبتذل است، گفت: فضای مجازی به القای شبهات می پردازد و جوانان و نوجوانان را در معرض خطر قرار می دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی سپس به هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و با تاکید بر اینکه باید به نیازمندان کشور کمک شود، افزود: دست هایی که به کمک نیازمندان باز می شود در نزد خدا برتر از دست هایی است که به دعا باز می شود.

وی به خدمات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز اشاره کرد و گفت: این قرارگاه در پروژه های مهم عمرانی فعال است و از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است.

امام جمعه تبریز ادامه داد: امیدواریم این قرارگاه سرمشقی برای همه ارگان ها و اقشار مردم باشد.

اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی موضوعات مهم دومین اجلاسیه خبرگان رهبری

عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم آذربایجان شرقی در این مجلس به دومین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: اقتصاد مقاومتی و فضای مجازی موضوعات مهم دومین اجلاسیه خبرگان رهبری بود.

آیت الله مجتهد شبستری با تاکید بر اینکه همچنین دیداری نیز با مقام معظم رهبری داشتیم، گفت: در این دیدار رهبر انقلاب ضمن تقدیر از اعضای مجلس خبرگان و بیان اهمیت این مجلس، مطالب مهمی در حوزه اقتصاد مقاومتی و فرهنگی بیان کردند.

وی با تاکید بر اینکه رهبری فرمودند که همگی در در مسایل فرهنگی مسئول هستیم، ابراز داشت: اگر جوانی بر اثر عملکرد ما منحرف شود ما مسئول هستیم.

امام جمعه تبریز سپس به انتخابات سال آینده ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و گفت: باید حواس‌ها جمع شود تا فردی که رای می ‌دهیم واقعا امین باشد.

وی ادامه داد: اگر به فردی که رای می دهیم امین و صادق نباشد رانت ‌خواری خواهد کرد و مسائل دیگری پیش می آید.

وی ابراز داشت: نباید افراد به ظاهر مطمئن را بر سر کار بیاوریم که بعدها شاهد رانت خواری آنها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان سپس با تاکید بر اینکه اسرار نظامی یک کشور را در اختیار دشمن گذاشتن یک خیانت بزرگ است، گفت: متاسفانه برخی در حال حاضر از آن غافل هستند. مطلبی که محرمانه است نباید نقل مجالس باشد.



دیدگاهها بسته شده است.