سیمئونه: تورس به دیدار چهارشنبه شب می‌رسد

به گزارش عرصه و به نقل از آس اتلتیکومادرید، امشب (شنبه) در هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف گرانادا می‌رود.

دیگو پابلو سیمئونه در نشست خبری پیش از بازی گفت: دور رفت با دور برگشت متفاوت است. می‌دانیم قرار است در خانه تیمی بازی کنیم که در رتبه‌های پایینی جدول قرار دارد و خطر سقوط را حس می‌کند. گرانادا در بازی‌های خارج از خانه و خانگی متفاوت است. در زمین خود قوی است و شرایط را برای خیلی از تیم‌ها سخت می‌کند. آن‌ها در حمله سریع هستند.
سرمربی اتلتیکومادرید درباره بازیکنانش اظهار کرد: فرناندو تورس هنوز آماده بازی نیست و چهارشنبه به احتمال فراوان بتواند تیم را همراهی کند. کوین گامیرو نیز در بازی امشب حضور نخواهد داشت.
سیمئونه در مورد هدفشان گفت: تنها به بازی گرانادا فکر می‌کنم. امتیازهای زیادی باقی مانده است و اگر اشتباهی کنیم شرایط سخت می‌شود. پنج هفته پیش‌رو تعیین کننده است. رئال سوسیداد فاصله را کمتر کرده است و ویارئال خوب بازی می‌کند. همچنین سویا برای قهرمانی می‌جنگد. کمی با تیم‌های که برای قهرمانی در حال رقابت هستند فاصله داریم.

رادامل فالکائو در موناکو عملکرد درخشانی داشته است. سرمربی آرژانتینی در این رابطه اظهار کرد: از عملکردش شگفت‌زده نشدم. او را خیلی دوست دارم. لحظات سخت را گذرانده است و اکنون در شرایط خوبی به سر می‌برد. از این موضوع خوشحالم. فالکائو فعلی فوق العاده است.



دیدگاهها بسته شده است.