وزنه برداری خوزستان یکی از پایگاه های اصلی استعدادیابی کشور است


اهواز ـ نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی گفت: در طول تاریخ رشته وزنه برداری ایران، خوزستان یکی از پایگاه های اصلی استعدادیابی در کشور بوده است.

به گزارش عرصه،، همایون یوسفی عصر امروز در مراسم افتتاحیه مسابقات بین المللی وزنه برداری جام فجر در سالن ورزشی امام رضا شهرک نفت اهواز اظهار کرد: به خاطر حضور و تشریف فرمایی شما به کشور ایران و استان خوزستان تقدیر و تشکر می کنم. خوزستان با تمدن هفت هزار ساله یکی از خواستگاه های تمدن بشری در طول تاریخ بوده و در تاریخ غنی کشور از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: خوزستان در کنار استعدادهای خداوندی مثل رودخانه های پرآب، معادن غنی و ذخایر نفت و گاز دارای ذخایر انسانی قوی از جمله استعدادهای قوی در رشته های مختلف ورزشی از جمله وزنه برداری است.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در طول تاریخ رشته وزنه برداری ایران، خوزستان یکی از پایگاه های اصلی استعدادیابی در کشور بوده است. من از همه دست اندرکاران برگزاری این مسابقات از جمله وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون وزنه بردای، مدیرکل قبلی و فعلی ورزش و جوانان خوزستان و هیئت وزنه برداری خوزستان و همچنین سعی و اهتمام استاندار در این موضوع تشکر می کنم.

یوسفی بیان کرد: حضور و تشریف فرمایی مهمانان مختلف به ویژه خارجی ها که از اقصی نقاط جهان به استان خوزستان آمده اند را خوشامد می گویم. همچنین خیرمقدم ویژه به نماینده آشوراییان در مجلس شورای اسلامی را خیرمقدم عرض می کنم.

وی عنوان کرد: از جانب خودم و سایر نمایندگان مجلس اعلام آمادگی می کنیم که مجلس در همه زمینه ها در کنار ورزش و جوانان است و امیدوارم با این همکاری متقابل زمینه رشد هرچه بیشتر ورزش کشور فراهم شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اعلام آمادگی استان خوزستان برای میزبانی مسابقات مختلف ورزشی بین المللی را از همینجا اعلام می کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.