بلیت فینال و رده‌بندی لیگ والیبال به باشگاه‌ها داده شد

میثم پورجلالی در گفت‌وگو با عرصه درباره نحوه مدیریت تماشاگران در بازی فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال، پس از دعوت بازیکنان برخی تیم‌ها در فضای مجازی برای حضور همشهریانشان اظهار کرد: با توجه به آیین‌نامه‌ سازمان لیگ که به تصویب شورای عالی لیگ و هیات رییسه فدراسیون رسیده است، در تقابل تیم‌های تهرانی با شهرستانی تنها ۱۰ درصد ظرفیت خانه والیبال به مهمان  تعلق می‌گیرد و ۹۰ درصد در اختیار میزبان است بنابراین با توجه به ظرفیت ۱۸۰۰ نفری خانه والیبال تعداد ۱۸۰ صندلی در اختیار تماشاگران تیم مهمان  قرار می‌گیرد. در مورد بازی فینال که بین دو تیم تهرانی است، با توجه به جلسه‌ای که با آقای درخشنده و مسئولان برگزاری مسابقه‌های تیم‌ها داشتیم مقرر شد هر تیم ۵۰ درصد سهم داشته باشد. اما یک نکته وجود دارد که تیم میزبان می‌تواند جایگاه تماشاگرانش را تعیین کند و تیم مهمان این حق را ندارد. در واقع خانه والیبال به گونه‌ای است که برخی فضاها بیشتر مشرف به زمین است و برای تشویق مناسب‌تر است.

سرپرست خانه والیبال ادامه داد: در چند روز اخیر صحبت‌هایی مبنی بر دعوت کردن تماشاگران همشهری خود جهت حمایت از سوی بازیکنان برخی تیم‌ها در فضای مجازی منتشر شد. این امر می‌تواند تعداد زیادی هوادار را بدون در نظر گرفتن ظرفیت خانه والیبال روانه این سالن کند و برگزار کنندگان را با مشکل مواجه سازد. همه هواداران که طرفدار تیم‌های حاضر هستند باید برای حضور با سرپرست و کانون هواداران هماهنگ باشند زیرا بلیت‌فروشی وجود ندارد و تنها راه تهیه بلیت از طریق باشگاه‌هاست. هم‌اکنون بلیت‌ها در اختیار باشگاه‌هاست و هر بلیت رنگ خودش را دارد.

وی در پایان گفت: امیدوارم هواداران با هماهنگی با باشگاه مورد علاقه خود و با در دست داشتن بلیت به خانه والیبال بیایند تا مشکلی پیش نیاید. از تمامی والیبال دوستان خواهشمندیم خود سرانه جهت تماشای بازی‌ها به خانه والیبال نیایند.



دیدگاهها بسته شده است.