امره جان:‌ پول بیشتر؟ نه حرفی نزدیم

به گزارش عرصه و به نقل از دیلی استار، امره جان که در بازی برابر برنلی توانست گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر برساند، می‌خواهد به زودی قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. 

امره جان درباره تداوم حضور در لیورپول گفت: از حضور در لیورپول خیلی راضی هستم و دوست دارم در این تیم بمانم. صحبت‌هایی که در رسانه‌ها درباره قرارداد جدید من مطرح شده است، صحت ندارد. هیچ مذاکره‌ای با سران لیورپول درباره مبلغ قرارداد نداشتم. به بودن در لیورپول خوشبین هستم و می‌خواهم در تیم بمانم. برای یک بازیکن، راحتی و خوشحالی در تیم مهمترین موضوع است. این حس و حالی است که اکنون دارم و به همین خاطر دوست دارم در تیم بمانم. البته شما در فوتبال هیچ‌وقت نمی‌دانید چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و چه آینده‌ای خواهید داشت.

امره جان که سابقه بازی در بایر لورکوزن را نیز در کارنامه خود دارد، ادامه داد: این فصل مشکلات زیادی داشتم. مصدومیت در بسیاری از بازی‌ها باعث شده بود نتوانم شرایط خوب همیشگی را داشته باشم. در بسیاری از بازی‌ها با درد بازی کردم و حتی پاهایم را در زمین حس نمی‌کردم. چند هفته ای است که خیلی بهتر شدم و امیدوارم همین سطح بازی را ادامه بدهم و در ترکیب تیمم مفید باشم. این مربی است که تصمیم می‌گیرد چه بازیکنانی در ترکیب تیم به میدان بروند ولی من شرایط خیلی خوبی دارم و اگر مربی بخواهد، می‌توانم برای تیمم به میدان بروم.



دیدگاهها بسته شده است.