استونز: این باخت نباید فصل‌مان را خراب کند

به گزارش عرصه و به نقل از بی‌بی‌سی اسپورت، منچسترسیتی شب گذشته نمایش کابوس‌واری در استادو لوییس داشت و نتوانست از برد ۵ بر ۳ بازی رفت مراقبت کند و با شکست ۳ بر یک از لیگ قهرمانان حذف شد.

جان استونز بعد از حذف تیمش از لیگ قهرمانان اروپا گفت: نیمه نخست بسیار تنبل و بدون تمرکز بازی را شروع کردیم و گل زودهنگامی که خوردیم ما را دست پاچه کرد. خیلی زود خواستیم آن اشتباه را جبران کنیم ولی در محوطه جریمه حریف خوب ظاهر نشدیم. شانس خوبی برای گلزنی نداشتیم و این یکی از دلایل شکست ما بود. در نیمه دوم همان سیتی شدیم که مردم می‌دانند باید گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم.

جان استونز در بازی رفت این مرحله اولین گلش در لیگ قهرمانان را به ثمر رساند اما در بازی برگشت مانند اکثر بازیکنان تیمش ضعیف ظاهر شد. او ادامه داد: این شکست نباید فصل سیتی را خراب کند. هنوز در جام حذفی و لیگ برتر حضور داریم  و می‌خواهیم به موفقیت در دو جام باقی مانده دست یابیم. هضم این باخت خیلی سخت است ولی باید واکنش خوبی در بازی بعد داشته باشیم چون هنوز فصل به پایان نرسیده است. می‌توانیم در پایان فصل به هواداران‌مان جام بدهیم. در لیگ قهرمانان شما باید از کوچک‌ترین فرصت‌ها استفاده کنید. رئال مادرید را چند هفته قبل دیدید که از دو کرنر به گل رسید و به مرحله بعد راه یافت. اگر بخواهیم مانند این تیم‌ها شویم باید از موقعیت‌هایمان گل بسازیم.

منچسترسیتی باید در نیمه نهایی جام حذفی برابر آرسنال به میدان برود. تیم پپ گواردیولا هرچند روی کاغذ شانس قهرمانی دارد ولی با توجه به توقف هفته قبل برابر استوک سیتی، در صورتی که تیم‌های مدعی بازی‌های عقب افتاده‌شان را ببرند عقب خواهد افتاد.

سیتی، یکشنبه هفته آینده باید در بازی حساس در لیگ برتر برابر لیورپول به میدان برود.



دیدگاهها بسته شده است.