منطق ایران اسلامی از نظر مردم دنیا قابل قبول است

به گزارش عرصه، منطقه لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین بهرامی در جمع کارکنان انتظامی استان، با تبریک سالروز ولادت با سعادت فاطمه زهرا (س) و حضرت امام خمینی (ره)، اظهار کرد: داشتن نعمت اسلام و مسلمانی، استقلال و آزادی و همچنین امنیت مطلوب امروزی را مرهون خون شهدا، ایثارگران، آزادگان و خانواده‌های صبور آنان می‌دانیم.

وی ادامه داد: در ایران اسلامی ۱۸۵ خانواده دارای پنج شهید و ۲۴۵ خانواده دارای چهار شهید داریم که تکلیف ما را در مقابل ایثارگری شهدا و خانواده معظم آنها سنگین‌تر میکند.

رئیس عقیدتی سیاسی ناجا با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که دفاع مقدس، معدن طلا و ایام الله است، افزود: تاریخ انبیا و جانفشانی در راه اسلام، ایجاد امنیت و میل به جهاد و انگیزه دفاع از دین و آرمانهای انقلاب اسلامی نیز یوم الله است.

بهرامی با تاکید بر اینکه اعتقاد و روحیه ایستادگی در مقابل زورگو، ثروتی فرهنگی و ارزشمند است که ملت ایران اسلامی نیز از این موهبت مستثنی نیست، تصریح کرد: در مقابل دشمن نباید اظهار عجز و ضعف کنیم چرا که در این صورت دشمن بر ما مسلط خواهد شد.

این مقام ارشد ناجا با اشاره به اینکه در تمامی حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و… ، نباید از خود ضعف نشان دهیم، اضافه کرد: اگر میخواهیم مملکت زنده بماند باید مقتدر باشیم ضمن اینکه در همه عرصهها نیز باید آمادگی کامل داشته باشیم.

وی تنها راه بقاء و پیشرفت و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را  اقتدار حقیقی کشور و جهاد کبیر برشمرد و تاکید کرد: دشمن به دنبال نفوذ در کشور، جوانان و دانشجویان و عامه مردم است و می‌خواهد ارزش‌های دفاع مقدس، خط و مکتب امام راحل و روحیه انقلابی و اسلام را از ما بگیرد.



دیدگاهها بسته شده است.