صحبت‌های تالوکاران طلایی تیم دوئلین ایران

به گزارش عرصه، امروز (سه‌شنبه) در آخرین روز رقابت‌های ووشوی قهرمانی جهان که به میزبانی شهر کازان در روسیه پیگیری می‌شود، ملی‌پوشان تالوی ایران توانستند در فرم دوئلین (اجرای فرم تیمی) به مدال طلای این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

فرشاد عربی پرافتخارترین تالوکار ایران و عضو تیم ملی دوئلین پس از کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی گفت: از کسب این مدال طلا و اینکه توانستیم نتیجه‌ زحمات خود در اردوها و حمایت‌های فدراسیون در این مدت را بگیریم بسیار خوشحالم. همچنین امیدوارم این روند کسب مدال طلا توسط تیم دوئلین در همه ادوار رقابت‌های جهانی ادامه دار باشد.

نوید مکوندی دیگر دوئلین کار ایران در رقابت‌های جهانی روسیه ادامه داد: از اینکه توانستیم مدال طلای دوئلین را باز هم در دست تیم ایران نگه داریم خوشحالم و امیدوارم بتوانیم در سال‌های بعد هم از عنوان قهرمانی خود در این فرم محافظت کنیم تا ایران همچنان قدرت برتر دوئلین جهان باقی بماند.

امیر محمدرضایی آخرین عضو تیم ملی دوئلین ایران مانند دو هم تیمی دیگر خود با ابراز خوشحالی از کسب این مدال طلا افزود: از اینکه توانستیم در روسیه مدال طلای دوره‌های قبل را تکرار کنیم خوشحال هستم و امیدوارم بتوانیم با تکرار این روند رو به رشد و متداوم ایران را به عنوان قدرت برتر در دوئلین معرفی کنیم.



دیدگاهها بسته شده است.