انجام اقدامات استکبار در منطقه با حمایت مالی آمریکا و متحدانش


کرج – فرمانده نیروی هوا فضای سپاه گفت: اقدامات استکبار جهانی در منطقه با حمایت مالی آمریکا، انگلیس، اسراییل و آل سعود در حال انجام است.

به گزارش عرصه،، سردار امیر علی حاجی‌ زاده شامگاه چهارشنبه در مراسم نوزدهمین یادواره شهدای شهرستان اشتهارد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران حادثه بزرگ تاریخی پس از صدر اسلام بوده است.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب ایران نه تنها حکومتی جدید بر اساس مبانی اسلامی را پایه گذاری کرد بلکه ستون هاس استکبار جهانی را فرو ریخت، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) منافع نامشروع آمریکا را از بین برد ومنشا حرکت جدید رو به رشد؛ این اقدام تاریخی به کینه ای برای استکبار جهانی تبدیل شده است.
  
فرمانده هوافضای سپاه با اشاره به وجود ذخایر معدنی و انرژی های فراوان در کشور ایران، افزود: استکبار جهانی و  آمریکا برای حفظ نیروهای نظامی خود در منطقه هزینه‌ های زیادی صرف این مهم کرده از طرفی تهاجم علیه استکبار طی ۴۰ سال اخیر سبب کینه ورزی امریکا و تحمیل کردن ۸ سال جنگ نا برابر علیه ملت ایران شد.

وی فعالیت گروهک های تکفیری نظیر داعش در منطقه را ضد حمله ای علیه ایران عنوان کرد و یادآور شد: بدون شک دشمن در زمینه نظامی برابر ایران به نا امیدی کامل رسیده است و درصدد است مسلمانان را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

سردار حاجی زاده لازمه خنثی سازی تحرکات دشمن را داشتن هوشیاری کامل دانست و در ادامه با اشاره به اینکه اقدامات استکبار جهانی با حمایت مالی آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و سعودی ها در حال انجام است، گفت: دشمن با اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مشکل دارد، لذا درصد است از طریق فشارهای اقتصادی به اهداف شوم خود دست پیدا کند.

فرمانده هوافضای سپاه با بیان اینکه دشمنان از پایگاه و قرارگاه های عملیاتی و تخصصی در بخش های مختلف برخوردار هستند، افزود: گزینه های عیر نظامی در اولویت اقدامات دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، علی رغم اینکه این مهم بیانگر عدم استفاده از گزینه های نظامی نیست اما باید دشمن را در جهات مختلف شناخت و برنامه ریزی های دقیقی پیرو تهدیدات آن ها پیش گرفت.

وی با تاکید بر اینکه وزیر خزانه ‌داری آمریکا در اجرای این برنامه، تضعیف و آسیب زدن به اقتصاد  ماموریت دارد، تصریح کرد: شناخت دشمن در تمام ابعاد الزامی است چرا که در جنگ سرد و خاموش با دشمن به سر می بریم، بدون شک اغتشاشات اخیر دارای سیستم فرماندهی و کنترل کننده بود، تجمعات روزهای گذشته‌ توسط برخی کانال ‌های خبری به صورت برنامه ریزی شده صورت گرفت.

فرمانده هوافضای سپاه عملیات روانی دشمن در این اقدامات را از طریق رسانه و شبکه ‌های پیام‌رسان موبایل اعلام کرد و افزود: باید در برابر جنگ روانی دشمن و شایعات اخیر واکسینه شد، بیان شایعاتی نظیر هارپ پیرو وقوع زلزله های اخیر  تنها سبب ایجاد رعب و وحشت بین مردم شد و به دور از واقعیت بود.

حاجی زاده در ادامه از فضای مجازی به عنوان ابزاری برای ایجاد عملیات روانی دشمن علیه ایران اسلامی یاد کرد و گفت:  بدون شک این دسته از عملیات های روانی توسط دشمنان به اندازه ۸ سال جنگ تحمیلی برای مردم ایران خطرناک است.

فرمانده هوافضای سپاه تنها راه برون رفت از مشکلات را پیروی از دستورات مقام معظم رهبری اعلام کرد و یادآور شد: مادامی که دشمنان خود را نشناسیم راه نفوذ آن ها به کشور باز است.



دیدگاهها بسته شده است.