لیگ برتر هندبال بانوان در ایستگاه پایانی/ رقابت داغ مدعیان برای قهرمانی

به گزارش عرصه، هفته پایانی سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال زنان جمعه ۲۰ بهمن ماه با سه دیدار پیگیری می شود. در این هفته دو تیم صدرنشین تاسیسات دریایی و نفت و گاز گچساران در تهران به مصاف هم خواهند رفت. تاسیسات دریایی با ۲۰ امتیاز در رده اول و نفت و گاز گچساران با ۱۹ امتیاز در رده دوم قرار دارند. برنده این بازی شانس قهرمانی این دوره از لیگ برتر را خواهد داشت.
در دیگر دیدار تیم رده سومی نفت و گاز گچساران در خانه مقابل تیم رده پنجمی هیات هندبال اصفهان قرار خواهد گرفت. شهید چمران لارستان نیز با این برد خانگی می‌تواند مجموع امتیازاتش را به ۱۹ برساند.
در آخرین بازی تیم بهمن بهبهان با هیات هندبال کردستان بازی خواهد داشت. تیم شهرداری شاهین شهر استراحت دارد.

سرمربی تیم هندبال زنان نفت و گاز گچساران: انگیزه  کافی برای قهرمانی داریم

اعظم صمیمی  سرمربی تیم هندبال  نفت و گاز گچساران در گفتگو با عرصه، در مورد شانس قهرمانی خود در هفته آخر لیگ برتر هندبال اظهار کرد: در حال حاضر تنها شانس ما برای قهرمانی پیروزی در آخرین بازی است. بازیکنانم انگیزه کافی برای برد دارند و آنها می خواهند که نتیجه یک فصل کامل را در این بازی پایانی برداشت کنند. بچه‌ها توانایی های خود را در بازی با لارستان  ثابت کردند و شایستگی برد نیز داشتند اما با یک اشتباه نتیجه مساوی شد.

او گفت: بازیکنانم برای بازی با نفت و گاز گچساران آمادگی کامل دارند و هیچگونه مصدومیتی در تیم نداریم. ما تمرینات خوبی را در این هفته داشتیم و تنها به کسب امتیاز این هفته فکر می کنیم. البته باید بگویم که قهرمانی برای هیچ تیمی ۱۰۰ درصدی نیست، اما تلاشمان را می‌کنیم تا شانس قهرمانی را بالا ببریم. تاکنون نفت و گاز گچساران عنوان قهرمانی در لیگ برتر نداشته است و با پیروزی مقابل حریفمان به اولین قهرمانی خواهد رسید.

سرمربی تیم هندبال زنان تاسیسات دریایی: به جز قهرمانی به چیزی فکر نمی کنیم

زهرا ابراهیمی سرمربی تیم هندبال تاسیسات دریایی در مورد بازی تیمش در هفته آخر لیگ برتر هندبال زنان اظهار کرد: به جز قهرمانی به چیزی دیگر فکر نمی‌کنیم. تلاش زیادی کردیم تا به نتیجه مطلوب برسیم.  تاسیسات سال‌های زیادی است که در لیگ برتر عنوان قهرمانی نداشته است و ما اکنون می‌خواهیم به نتیجه برسیم.  کار ما کمی سخت است تیم‌ها گچساران، لارستان و حتی شاهین شهر تیم های خیلی خوبی هستند و تلاش زیادی می کنند تا به نتیجه برسند.

 وی افزود: برای این بازی چند بازیکن مصدوم داریم اما همه تلاش خود را برای قهرمانی می کنیم. واقعیت این است که نمی شود چیزی را پیش بینی کرد. بعضی روزها روز خوب بچه‌ها است و به خوبی می توانند تکنیک و تاکتیک ها را انجام دهند، اما برخی روزها هم شرایط اینطور نیست. نمی‌توان گفت که ما صددرصد پیروز می‌شویم، چون بخشی از کار آن هم در ورزش زنان به روحیات تیم برمی‌گردد. صددرصد نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. تیم همه تلاش خود را می کند تا مقام بیاوریم و تهران بعد از چندین سال قهرمان شود.

*برنامه کامل دیدارهای هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال زنان:

تاسیسات دریایی – نفت و گاز گچساران

شهید چمران لارستان – هیات هندبال اصفهان

بهمن بهبهان – هیات هندبال کردستان

*جدول لیگ برتر هندبال زنان تا پایان هفته سیزدهم:

رده تیم بازی برد باخت تساوی تفاضل امتیاز
۱ تاسیسات دریایی ۱۱ ۱۰ ۱ ۰ ۸۰ ۲۰
۲ نفت و گاز گچساران ۱۱ ۹ ۱ ۱ ۱۰۱ ۱۹
۳ شهید چمران لارستان ۱۱ ۸ ۲ ۱ ۱۰۳ ۱۷
۴ شهرداری شاهین شهر ۱۲ ۵ ۷ ۰ ۷ ۱۰
۵ هیات هندبال اصفهان ۱۱ ۴ ۷ ۰ ۶۴- ۸
۶ هیات هندبال کردستان ۱۱ ۲ ۹ ۰ ۱۰۴- ۴
۷ بهمن بهبهان ۱۱ ۰ ۱۱ ۰ ۱۲۳- ۰



دیدگاهها بسته شده است.