وزارت دفاع آلمان خبر سوخت رسانی به هواپیمای «ظریف» را تائید کرد


وزارت دفاع آلمان امروز چهارشنبه خبرهای منتشر شده در خصوص امتناع کارکنان فرودگاه مونیخ در تامین سوخت هواپیمای وزیر امور خارجه ایران و سوخت رسانی توسط ارتش ژرمن ها را تائید کرد.

به گزارش عرصه به نقل از آسوشیتدپرس، وزارت دفاع آلمان امروز چهارشنبه خبر منتشر شده در رسانه ها مبنی بر اینکه کارکنان فرودگاه مونیخ در تاریخ ۱۸ فوریه از بیم تحریم های آمریکا از سوخت رسانی به هواپیمای «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران خودداری کرده بودند را تائید کرد.

ظریف در آن تاریخ برای شرکت در اجلاس امنیتی مونیخ به آلمان سفر کرده بود.

بر اساس اعلام وزارت دفاع آلمان، پس از آنکه کارکنان فرودگاه مونیخ از سوخت رسانی به هواپیمای وزیر خارجه ایران امتناع کرده اند، این وزارتخانه از ارتش خواسته تا این وظیفه را به انجام برساند.

بر اساس اخبار منتشر شده در رسانه ها، کارکنان فرودگاه مونیخ از سوخت رسانی به هواپیمای وزیر خارجه ایران خودداری کرده بودند و دلیل این اقدام نگرانی از تحریم های احتمالی آمریکا عنوان شده است.

بر اساس این گزارش سرانجام مقام های برگزار کننده کنفرانس امنیتی مونیخ با کمک وزارت دفاع آلمان از تانکرهای سوخت رسانی نظامی برای تامین بنزین مورد نیاز هواپیمای وزیر خارجه ایران استفاده کردند.



دیدگاهها بسته شده است.